Jak přežít dietu: Kukuřičné plátky chutnají jako bakelit. Trabant s tuňákem

17. 07. 2019 8:27:34
Ráno už jsem věděl, co mě čeká, takže jsem ani tolik nenadával, že kafe nechutná jako kafe, ale jako kafe s čímsi, co vzdáleně připomíná mléko. Asi zkusím turka, vrátím se ke staré žižkovské klasice.

Co je ale podstatnější, je fakt, že ráno jsem měl pocit, že nemám absolutně žádnou energii ani na probuzení, natož na cokoliv dalšího.

První zrada přišla hned při omeletě. Jak já se na ni těšil. Tři čtyři vejce, slanina, cibule... mňam, natěšený jsem byl jako na oběd s Michaelem Jacksonem. Vydrbali se mnou. Teda Lenka vydrbala. Žádná cibule, natož slanina. NIC! Jen vejce s nízkotučným mlékem. Jíst se to nedalo, ani když jsem si tu slaninu představil. Celý ráno v pytli, s nechutí a pocitem, že jsem se měl na celou dietu z vysoka vykašlat.

Vaječný bílek jako svačinku jsem tentokrát vynechal a dal si až „oběd“. Jako kuřecí plátek na grilu zní fajn, pokud jsou k němu americké brambory a hromada kečupu, pivko a plátek citronu. Měl jsem to maso a plátek. K tomu nízkotučný jogurt a kukuřičný „chleba“. Odpolední svačinka v podobě další porce „chleba“ už byla rutinní, jedl jsem ten plast jako zkušený dietář. Zapíjel neslazeným čajem. Říkal jsem už, jak nesnáším neslazený čaj? Je to hnusný, chutná to jak fernet bez alkoholu. Ten (s alkoholem) člověk taky musí vypít rychle, aby se ožral a bylo mu jedno, že to nechutná. Dal bych si malinovýho birella. Jak já ho miluju!

Ze zoufalství jsem si koupil redukci z USB-C na USB a HDMI a hodinu se kochal pohledem na PC režim androidu. Jestli budu mít podobně depresivní nálady celou dobu, koupím si asi rovnou nového iphona. Vařím další čaj, další konvici toho skutečně hnusného nápoje. Ani limetka nepomáhá. I když nepiju, nalil bych s chutí do čaje placku rumu, aby se dal pít.

Večer už absolutně bez energie, jak tělo nemá žádné stimulanty, jako by nebylo funkční. Plahočil jsem se po bytě a vzdal myšlenku na večerní procházku po městě. (Jasný, spálit další kalorie. Čím dřív zhubnu, tím dřív se nažeru.) K večeři dva kousíčky telecího masa, přesolený tuňák a můj milovaný „plastový chleba“. Ty kukuřičný plátky tak prostě vypadají, jako bych jedl bakelit. Trabant s tuňákem.

Potupně jsem usnul v deset hodin, dál jsem už fungovat prostě nemohl. Chuť na cokoliv (co mě nahodí) mě pronásledovala tak, že jsem únavou padl a spal jako dudek. A to jsem měl na ráno předepsaný tuňákový salát (čti: plechovka tuňáka a kukuřice z plechovky).

PS: Tohle je jen začátek, příštích pár dní se dozvíte, jak to pokračuje! (jasně, já taky)

Autor: Patrik Banga | středa 17.7.2019 8:27 | karma článku: 23.73 | přečteno: 1227x

Další články blogera

Patrik Banga

Jak mě zneužil brněnský motorkář

Znáte tu situaci, kdy si přejete být současně na dvou místech najednou a ono to nejde? Mě se to povedlo. Ležel jsem doma s Covidem a přesto jsem páchal přestupky v Brně. Jak je to možné? Čtěte dál, může se to stát i vám!

19.8.2021 v 13:16 | Karma článku: 42.51 | Přečteno: 12278 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 10 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 8.79 | Přečteno: 144 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.04 | Přečteno: 293 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 91 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 543 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...