Jak jde čas na hřbitově...

Více či méně testovací blog, neb jsem zaznamenal hlasy některých blogerů, kterým nejdou vkládat obrázky. Neváhal jsem, vytáhl z disku několik fotek a zkusmo vyrobil fotoblog...svůj první. Po deseti letech. 

Fotky jsou pořízeny tam, kde leží velká část mojí rodiny, na Olšanských hřbitovech... samozřejmě blíž mému rodnému Žižkovu. :)

 

Olšanské hřbitovy... 

Olšanské hřbitovy

 

Olšanské hřbitovy
Olšanské hřbitovy
Olšanské hřbitovy
Olšanské hřbitovy
Olšanské hřbitovy
Olšanské hřbitovy

 

Autor: Patrik Banga | neděle 12.2.2017 7:55 | karma článku: 16,87 | přečteno: 864x
  • Další články autora

Patrik Banga

Jak jsem se stal coviďákem

16.3.2021 v 14:40 | Karma: 39,60
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.