Patrik Banga

Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x

Patrik Banga

Kdo chce Roma bíti, hůl si vždycky najde

No.. .asi mi to nedá, abych nereagoval na článek pana kolegy Polaneckého Jsem rasistou? Pan kolega sice reagoval na můj příspěvek, ale zase na druhou stranu, čím víc názorů, tím lépe. Upřímně řečeno jsem už nechtěl moc psát na téma soužití mého národa s většinou, ale když čtu, kolik lidí zastává názor, jaký zastává, tak mne to nutí se pouštět do tohoto vysvětlování, čili kažení si reputace, protože text na toto téma se nějak nenosí. Pokuste se třeba si představit, jaké to je, být Romem v naší společnosti. Pracujete, jste slušný, sousedi Vás mají rádi, máte všeobecný respekt.... ale v tom krámu je za Vámi pořád ochranka. Policie Vás neustále kontroluje, když si sednete do tramvaje, tak si lidi odsedávají....nebo si k sobě přitahují kabelky. Nevěříte? Věřte...

1.11.2007 v 19:06 | Karma: 28,86 | Přečteno: 4217x | Diskuse| Společnost

Patrik Banga

Ještě že je Michal celý táta

Přesto že patřím do kategorie těch sportovních fanoušků, kteří již nepamatují bitvy Slovanu a Sparty, či Košic a Slávie, jsem pamětníkem tažení českých fotbalistů na EURU 1996, cestě Slávie pohárem UEFA a nebo postupu pražské Sparty ze základní skupiny Ligy mistrů. Pamatujete ještě dobu, kdy Sparta zpráskala Feyenoord (NED) 4:0? Nebo FC Porto 1:0 venku a 2:0 doma?

6.10.2007 v 22:48 | Karma: 15,83 | Přečteno: 1370x | Diskuse| Sport