Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Bude mi 60 let. Ještě jsem se nepotkala s člověkem, kterého by musela pacifikovat policie. Pokud přitom zemřel, nebylo to spíš vzteky nad tím , že mu zabraňovali v řádění?

10 0
možnosti
MM

Inu Patriku, předně zdravím. Jinak, i s ohledem na Vaši pozici na idnes.cz bych od Vás očekával více objektivity, nadhledu a nestrannosti. Ale to bych asi očekával marně. Pokud byste byl objektivní profesionál, pak v okamžiku, kdy napíšete, že postižený byl PŘED zásahem policie kopnut do krku, byste článek nevedl v duchu "může za to ta zlá policie". Dál, bylo by fajn, pokud byste napsal rozhořčený blog bez ohledu na to, jako má oběť barvu pleti, národnost, či jakého je etnika.

Víte, dopouštíte se toho samého, zač jste mne (mimo jiné) zablokoval - tedy tendenčnosti a toho, že přestože se snažíte být "objektivní", argumentujete nepodloženými dohady a vydáváte je za fakta (druhý důvod, proč jste mne zablokoval). Když jsem před časem napsal, že jen 10% migrantů prchá před válkou a 90% je ekonomických, podle prohlášení několika politiků, zablokoval jste mne s konstatováním, že premier Maďarska čin náš europoslanec pro Vás nejsou relevantním zdrojem. No a vidíte, dnes píše idnes.cz to, zač jsem byl před půlrokem zablokován :-). No a kde máte Vy relevantní zdroj ve Vašem článku Patriku?

Pouze dohady, zda a jak policie zasahovala adekvátně, když byl muž před tím kopnut do krku? Jak to ta zasahující policie může vědět? Amatérské video je pro Vás hodnověrný zdroj a přitom jste jako hodnověrný zdroj neuznal videa, dokumentující řádění migrantů v Německu a ve Francii. Oficielní videa s vyjádřením TV komentátora. Policie nemůže čelit mediálnímu tlaku, pokud by se tak stalo, pak by se bála zasáhnout. Pak byste ji ale zřejmě kritizoval, že nečinně přihlíží. A tak se ptám, psala by idnes.cz o tom, jak policista v USA zavraždil nebohou stařenku i ve chvíli, pokud by nebyla černoška? Vždyť přece barva pleti, rasa či etnikum nesmí mít vliv na objektivitu podané informace.

Mějte fajn dny, Patriku. Jste asi jediný, kdo nevnímiá, kam se blog a idnes.cz propadli.....

53 0
možnosti
AP

A nemuze si za to ten mladik sam? Tedy, pokud opravdu nedosral inkfart ci mrtvici. Vbehne do hospody a nepricetne honi zenske kolem stolu (viz video), pak, velmi pravdepodobne, neuposlechne vyzvy strazniku, naslesleduje odpor pri zatykani (proc by na nem jinak muselo viset strazniku?). Az moc mi to pripomina udalost v Tanvaldu v hlavni roli s bratry Tatary. Tam byli prislusnicimmensiny taky hned se vsim hotovi. http://liberec.idnes.cz/soud-uzavrel-tragickou-strelbu-v-tanvaldu-fjh-/liberec-zpravy.aspx?c=A131120_092415_liberec-zpravy_ous

5 0
možnosti
Foto

Milý pane Polický. Když opíšu vaši první větu, tak mi příspěvek vyhodí kvůli sprostým slovům. Nemohl byste to po sobě alespoň číst, než to odkliknete?

2 0
možnosti
MF

pana Bangu jsem zpočátku bral jako člověka, který se navzdory všemu dokázal vyhrabat nahoru a něco dokázat.

Poslední dobou se ale obaluje aurou cikánského ublíženectví na vše bílé.

Osobně dělím lidi na hodné a zlé. A je mi jedno, jak barevný je.

Druhou stránkou věci je to, že od cikánů jsem se nikdy nedočkal ničeho hezkého.

3 x mě zmlátili a okradli (10 vs 1 neplnoletý kluk) a jednou mě podvedl na vojně.

10 0
možnosti
TH

Většina lidí má s cigány podobné zkušenosti. Mou matku napadli, tátu mlátili a mne se pokusili okrást.

0 0
možnosti
PL

P64e16t81r 45L68a32n71g81e96r

21. 10. 2016 12:56

Ruku na srdce Patriku, napsal byste stejný článek, kdyby nešlo o Roma? Já jsem přesvědčen, že byste událost pominul. Jako vždy píšete velmi tendenčně.

Jinak vás mohu ujistit, že i mladí lidé umírají přirozenou smrtí, bez cizího zavinění.

30 0
možnosti
PP

P21e34t33r 82P42o45l95á80k

21. 10. 2016 12:43

Jistě! Když někdo někoho napadá, je potřeba ho zpacifikovat. Od toho máme policii. Jakmile se to ale pana Bangy osobně dotýká, nebo se mu to nehodí do krámu, přichází s divokými teoriemi, aniž by si počkal na závěry vyšetřování. Třeba dojde vyšetřující orgán k závěru, že strážníci lžou. A třeba taky ne. A pak může pan Banga závěry tohoto vyšetřování napadnout. Pan Banga se ale chová dle stejné šablony jako menšiny po celém světě( třeba v USA by mohli vyprávět ). Na nic nečeká a už zpochybňuje, relativizuje, napadá a přes média podsouvá veřejnosti svojí "pravdu" a manipuluje veřejné mínění. A ještě( světe, div se! ) zrovna jeho blog dostane výsadní umístění ve výběru redakcí vybraných blogů. Lidé, kteří relativizují práci policie, když není po jejich, jsou jako mor, který rozkládá fungování státu. Stalo se zvykem, že to dělají politici, média, menšiny. A zákon? Před tím jsou si díky tomu někteří rovnější, než ti ostatní...

35 0
možnosti
LV

L23i50b24o11r 39V11a73n68ě73k

21. 10. 2016 11:58

Jednalo se o cikána a proto také pan Banga tak přecitlivě reaguje.

Problém je v tom, že v tomto etniku je až 8x vyšší zločinost než ve zbytku populace. Policie tak logicky má zkušenosti, že v případě takového člověka je vyšší pravděpodobnost násilného trestného činu i vůdči nim. Není málo policistů co byli při takových zákrocích zraněni a není třeba se jim divit, že za podobných okolností dbají i na své vlastní zdraví.

Uvedl jsem zde k tomuto problému statistiku, která ovšem byla smazána, protože - prý - nebyla k tématu článku. Zda byla nebo nebyla prosím posuďte sami. Dá se snadno najít ne wikipedii.

21 0
možnosti
VK

Tentokrát vám musím dát za pravdu. Zajímavá je v tomto publikace Psychologie Romů. Je třeba jí brát s kritickým náhledem, ale některá data jsou zajímavá. Autor tuším nějaký Bakalář (pouze jménem inženýre kandidáte);-)

Na přístupu policistů se podepíše také místní znalost, způsob oznámení a další a další faktory.

4 0
možnosti
ZH

Pokud si pane Bango takto představujete novinářskou práci, měl byste si hledat jiné zaměstnání. Můžete psát aktivistické články třeba na Romeu, tam se nějakou vyvážeností a fakty obtěžovat nemusíte a ani to od vás nebude nikdo očekávat. Na videu jsem nic nepřiměřeného neviděl a pokud byl ten mladík pod vlivem drog, tak se nedivím, že ho muselo držet 5 policajtů. Jinak já osobně jsem dalek toho, abych se cajtů zastával, těm se musí stát na krku furt. Tady nevidím, např. na rozdíl toho zmláceného kluka z motorky, nic špatného.

25 0
možnosti
LV

L78i90b90o23r 91V79a15n67ě57k

21. 10. 2016 12:00

Ve spojených státech, jak o tom už několikrát psal profesor Ulč již léta je praktikována affirmation action. S výsledky spíše negativními. Obávám se, že něco podobného se děje i u nás v žurnalistice.

3 0
možnosti
MF

Amerického modelu se bát nemusíte, tady totiž ještě nemáme gangy, které mají hru - zastřel si svého poldu...

A pokud se chovám nepřístojně, tak se mi může i něco stát. Akce musí být vždy silnější, než obrana agresora, jinak by byla neúčinná. A pokud se při tom majznu do hlavy a zemřu, tak je to jen a jen moje vina, protože jsem se nechoval způsobně.

Nebo se má policista napřed agresora ptát, zda-li netrpí dušností, není psychicky nemocný apod?

Tahle pseudo-humanita nás jako civilizaci jen přivede do pekla

22 0
možnosti

Silně pochybuji, že americké gangy mají tuto hru. Možná pár cvoků, ale většina ví, že by to neslo ošklivou odplatu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.