Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E30v14a 86H53a51z33d80r72o96v72á 7691883517

Vážený pane Bango,

dovolte mi reagovat na tučást Vašeho článku, jež se týká (ne)uvedení rozhlasové pohádky O chytrém, ale prolhaném zloději Bajcúrovi. Spadá totiž do mé gescecoby ředitelky Programu ČRo a je mi líto, že jste – evidentně na základě mylných a nesprávných informací – dospěl k závěrům, jež musím důrazně odmítnout,především pak označení postupu Českého rozhlasu za rasistický. Věřím, že Vašesilná slova pramení toliko z nedostatku relevantních informací oplánovaném uvedení. V těchto dnech má ostatně vyjít reakce ČRo na článekViléma Faltýnka „O nepohodlném Bajcúrovi“, který vyšel v Divadelníchnovinách 14/2016, a na němž jste, domnívám se, své úvahy postavil. Celé naše vyjádření bude otištěno v DN 16/2016, níže vizte alespoň několik údajů z něj. Věřím, že Vás uspokojí.

Přeji Vám vše dobré, Eva HK.

(...) Rozhlasu odvaha k vysílání pohádky rozhodně nechybí, samozřejmě jiodvysílá a má dokonce v úmyslu věnovat tomuto projektu zvláštní pozornost.Romská pohádka, jež je – jak ostatně upozornil i pisatel článku V. Faltýnek – více sledemanekdot z romského života než klasickou pohádkou pro děti, které zřejměbudou mít potřebu nechat si leccos dovysvětlit dospělými, a jež se dotýká velmicitlivé problematiky, po odvysílání pravděpodobně vyvolá diskuzi ohledně tématusamotného i jeho uměleckého zpracování. Alespoň na některé možné otázky sebezprostředně po uvedení pokusíme odpovědět sami: pohádku nabídneme na kulturnístanici ČRo Vltava, a to 5. listopadu, na nějž připadá Mezinárodní den romskéhojazyka. Romské problematice v tento den věnujeme celé vydání Víkendovépřílohy (8:00-11:30!), jednoho z posluchačsky nejúspěšnějších pořadůstanice. Hosty živého vysílání budou romisté i Romové, uvedeme několik pořadůnahlížejících z různých stran tuto pozoruhodnou kulturu a integrálnísoučástí bude právě i pohádka o Bajcúrovi, k níž se bude vázat debata přítomnýchodborníků i tvůrců. Onen „silný potenciál“ věru pod stůl nespadne. (...)

Eva Hazdrová Kopecká, ředitelka Programu ČRo

0/0
30.9.2016 15:42

V80o19j90t71ě25c47h 82M31a86r44h68o17u86l 8648742977203

"Pozoruhodnou kulturu"..., to jste napsala krásně! A pravdivě!!! Při setkání s touto "kulturou" je třeba se opravdu mít "na pozoru"...

Jak je ta korektnost v češtině dvojsečná že?;-)

0/0
2.11.2016 10:50
Foto

M87a58r79t16i37n 88V32a12l94i56n25a 6852665151209

Pan Banga,

to není jen o tom udělat si tam výlet, něco kvapem natočit a zmizet.

Je to o tom tam bydlet a třeba ráno vstávat nevyspalý z hluku, který tam dělají ti čerstvě nastěhovaní.

A pak dělat video z jednotlivých fragmentů, což pak vydá na horor.

Opravdu to není o tom v poledne natočit hrající a smějící se děti. .........

+2/0
26.9.2016 15:30
Foto

M28a57r48t31i35n 94V29a50l54i38n97a 6272525831449

Pane Banga, chcete nafotit či udělat videjko jak se mění sídliště kam se nastěhovali Romové ,??Pokud to přežiji a nezbijí mme rád to pro Vás udělám.

Chomutov, sídliště Brezemecka

+9/0
25.9.2016 17:12
Foto

P45a25t96r97i62k 81B40a71n73g80a 6117497229528

Vlastně jsem se nechtěl moc do diskuse zapojovat, protože to evidentně nemá smysl... ale tady neodolám. Tak předně.. je to Březenecká a pokud jde o video, klidně ho tam natočím sám. Otázka je, co mám natáčet. Věžáky? Penny? Jezdím tam poměrně často a světe div se... nikdo mi tam neublížil. Tak v čem je problém?

0/0
26.9.2016 6:46
Foto

M35a16r10i76e 63J95a68n17d36o75v83á 8911393395616

Ale to může být také tím, že nejste gadžo :-)

+1/0
26.9.2016 7:09

L98i89b15o59r 20V22a79n70ě68k 3163579454

Nezapojovat se do diskusí ke svým vlastním tvrzením ovšem smysl má.

Smyslem je, že si autor příliš netroufá pokoušet se své stanovisko obhájit v konfrontaci s stanovisky oponentů.

+1/0
26.9.2016 11:17
Foto

P27a76t56r54i93k 79B37a12n12g91a 6267747299478

V tom samozřejmě máte pravdu, ale když se podívám na Váš příspěvek, tak soudím, že diskuse nemá žádný smysl a je to ztracený čas. Tedy vlastně jsem se nezapojil do diskuse pod Vaším vláknem, protože z mého pohledu je Váš příspěvek nesmyslný, nehledě na to, že je urážlivý. Až se mnou budete chtít diskutovat normálně, rád si popovídám. Ostatně, dělám to často s blogery i diskutéry. Takto ale fakt nehodlám marnit čas. Nezlobte se.

0/−1
26.9.2016 14:17

L75i18b70o32r 77V89a10n41ě22k 3813209434

Co je proboha na mém příspěvku urážlivého?

A který vlastně máte na mysli?

Nebo Vás uráží všechny?

Své tvrzení o tom, že mažete resp. Vaši kolegové, selektivně dle svých subjektivních představ samozřejmě mohu doložit.

Stejně, jako si zde všichni všimli, jak jste zablokovali doc.Mgr. Konvičku PhD, ale nezablokovali agitace Paroubka nebo Babiše či dalších politiků, kteří zde pravidelně píší. Že jste zablokovali pravdivě a čtivě píšící např. paní tuším Vojtekovou nebo pana Kulhavého - ale nezablokovali např. Hassana či odsouzeného podvodníka Matušku.

Nezlobte se Vy, ale Vaše odpověď svědčí skutečně hlavně o tom, že své stanoviska máte obavy obhájit a tak se vymlouváte na ztrátu času.

Vy jste za tuto práci - řízení diskusí placen a tak by mělo být Vašim prvořadým zájmem prokázat, že tuto práci děláte objektivně a nestranně.

Marnění času je to pro mne, který by každou minutu zde strávenou mohl vydělávat peníze.

+1/0
26.9.2016 22:44
Foto

M62a41r23t35i39n 17V56a48l32i89n59a 6292395971599

Proč každý příspěvek tohto pána je preferovan.? ??

+3/0
25.9.2016 17:08

J12a59n 95R97á87ž 1849903734130

Nejvíce ubližují Romské populaci neziskové a nevládní orgsnizace, které zavinily nepřímo, že značná část Romů se dnes neumí o sebe sama postarat. Tím, že Romům tyto organizace vsugerovaly myšlenku, že se u ně musí společnost postarat, potlačily u značné jejich části základní instikty přežití. Romové díky pokrytectví t.zv. proromských aktivistů, kteří si z této činnosti udělali výnosný byznys, ztratili pocit osobní odpovědnosti za obstarání základních prostředků k obživě. Díky této destruktivní politice, převažující část Romů žije jen z dávek poskytovaných z veřejných prostředků a stává se tak, zcela pochopitelně, cílem nepřátelství majority.

Pane Banga, zaměřte svoji iniciativu tomto směrem a přispějete své komunitě víc, než svými ubliženeckými postoji, jakým je i tento zcela nesmyslný otevřený dopis.

+20/0
25.9.2016 11:35

P61a97v83e78l 55K26u44c44h71t82a 4456731697884

Hodně ubližuje i jejich šéf resp. "doyen" pan Holomek. Nedávno jsem ho poslouchal a za všechno může stát, protože je málo a špatně integruje, Romové nic. No a taky se probraly Lety ,,,

+3/0
25.9.2016 16:27

L65i85b66o72r 98V52a27n21ě12k 3473909504

Je nepopiratelným faktem, že obdobné problémy s cikány mají ve všech státech, ve všech politických systémech, kde se vyskytují.

Vysvětlení, že jde o důsledek žití ve vyloučených lokalitách jen těžko obstojí.

Podobné zkušenosti jsou téměř bez vlivu výchozího prostředí.

Jediné logické vysvětlení lze hledat v genetice.

Berme to tak, že tedy nejde o nějaký zlý úmysl, dědičný hřích, ale geneticky daný silnější sklon k "volnějšímu" chování, k jiným hodnotovým měřítkám.

+2/0
25.9.2016 22:04

L39i61b85o22r 54V77a50n48ě32k 3763199714

Vážený pan Banga - dovoluji si konstatovat k tématu Vašeho blogu, že tak na vlastní "kůži" zažíváte to, co Vy a Vaši admini provádíte s autory blogů a diskusními příspěvky na tomto mediu.

Pečlivě jsem si prostudoval pravidla pro diskuse i blogery a i tento příspěvek je s nimi zcela v souladu.

Mně kupříkladu byly smazány příspěvky k problematice blogů obsahující důkazní materiál nebo dokonce příspěvek kritizující, že diskutér psal out of topic.

Nedodržujete tak vlastní pravidla a zabraňujete v publikování často to, co se Vám nelíbí, co je v rozporu s Vaším subjektivním viděním světa - stejně jak patrně činí i v blogu napadaní pracovníci rozhlasu.

+18/0
25.9.2016 10:28
Foto

P68e76t72r 24K83o67u25c24k37ý 5883164418126

Díky za Váš komentář. S panem Bangou mám stejnou zkušenost jako Vy. Napadají mě dvě přísloví. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. A kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.

+13/0
25.9.2016 11:01
Foto

R27a27d74k59a 44K86i80e40l63b75e15r82g84e69r89o95v29á 6493427190574

Vážený... a k tomu pan Banga...zní mi to skoro deklasovaně a ironicky... pokud to není Váš styl, pane Vaňku, kdy jste dávno odsoudil pátý pád k úmrtí.. Nemyslím si to však...čili já v tom cítím jazykový a výpovědní záměrRv, protože Váš jazyk o deklasování do roviny obecné o tom jinde nesvědčí.....a k Vašemu objektivnímu pohledu se raději moc nevyjadřuji... slovo ,,napadaní pracovníci,, je tu o tom, jak sám objektivní výtku nectíte.

+4/−4
25.9.2016 11:06

L10i40b75o54r 95V28a79n75ě35k 3123719784

Cituji z wikipedie:

-------------

Vývojově nejednoznačný tvar je u jmenných skupin tvořených oslovením pane a příjmením (resp. i jiným osobním jménem). Původní tvar vyžadoval vokativ v obou jménech např. pane Nováku. Postupně se stále více prosazuje tvar s vlastním jménem v nominativu např. pane Novák.[

--------------

Howgh

+2/0
25.9.2016 21:50

M79i52c59h32a73l 72M42a31l90ý 3370226960199

Byť obsahově souhlasím, připadám mi Vaše oslovení skrytě urážlivé - stran pádu - Banga / Bango a přinejmenším zbytečné.

+1/0
25.9.2016 12:26
Foto

R11a81d54k33a 40K69i66e97l91b68e27r43g82e89r90o62v60á 6873497130204

Reakce na osloveni.

+1/−1
25.9.2016 12:30

L16i88b47o45r 95V74a69n75ě36k 3193129634

Vážení paní Kielbergerová,

1. hledat v použitém pádu oslovení deklasování, ironii, výpovědní záměr svědčí IMO spíše o Vás a o tom, že když už nemáte nic k obsahu, tak aspoň hledáte mouchy u autora příspěvku

2. v mém mládí, když jsem se vůbec učil mluvit, bylo neskloňování příjmení v oslovení nejen přípustné, ale běžné - mne samotného vždy něco deklasujícího připadá, když mne někdo osloví pane Vaňku, místo pane Vaněk. Možná to tady ve štatlu byl u mých rodičů pozůstatek soužití s velkou německou menšinou, kdy oslovovat pane Müllere se Němcům nelíbilo a brali to téměř jako národnostní útok.

3. Všimněte si, že jednak je - z hlediska pravidel diskuse - Váš příspěvek out of topic a druhak, že se jedná v podstatě o osobní útok.

+4/−3
25.9.2016 12:38

L56i86b26o96r 30V12a70n12ě22k 3803599904

4. Jako ironizující oslovení to tedy míněno rozhodně nebylo - naopak - jako výraz úcty k vedoucímu pracovníkovi. Na druhou stranu - i kdyby bylo - což nebylo - tak ironizování v zákazech pro diskuzi marně hledám.

Zato nacházím ironizování a pokusy o zesměšňování odpůrců nelegální muslimské imigrace téměř v každé diskusi - téměř v každém komentáři k veřejným vystoupením doc. Mgr.Martina Konvičky PhD. - upozorňuji, že i já mám k formám jeho vyjadřování kritický vztah.

+2/−2
25.9.2016 12:44
Foto

R14a39d88k52a 40K37i75e33l56b16e90r75g64e84r94o72v90á 6383257420184

zaprvé...abyste se z titulů nezbláznil... zadruhé... jestli tohle je pro vás výraz úcty k vedoucímu pracovníkovi , tak mám pocit že si dopisuji s někým, kdo má právě vycházky v klidném bílém prostředí plném laskavého pochopení.

toť vše.

+2/−7
25.9.2016 13:10

L40i29b42o14r 45V62a66n46ě41k 3173929174

Ano, když někoho oslovím "Vážený pane xy" vyslovuji tím i určitou míru respektu k dotyčnému.

.

Dále titully uvádím samozřejmě úmyslně. Lidem schopným soudného úsudku by tak mohlo dojít, že v exaktním a náročném oboru jakým entomoligie bezpochyby je, nedosáhne na tak vysoké příčky vědeckých hodností člověk inteligence jen mírně nadprůměrné. Natož průměrné jaké kupříkladu postačí k absolvování instituce právem přezdívané "pajdák".

.

Zbytek Vašeho diskusního příspěvku je jen obvyklé osobní napadání, obvykle příznak nedostatku argumentů a invence, příp. sebeprojekce.

+2/−2
25.9.2016 15:29
Foto

R86a54d90k44a 80K33i95e80l36b39e10r80g35e30r65o27v75á 6383307520444

pane Vaňku, tak jestli jste mi už několikrát přišil, že jde o osobní útok, ta s Vámi ještě naposledy ztratím čas, abyste si mohl připsat další.

Nejste prostě chlap. Takový by prostě napsal - vím, měli bychom při oslovení používat pátý pád, nějak mi ujela písmena, uznávám a nemá cenu to nějak obsáhle obhajovat.

Hezký večer

...a pokud chcete takovou malou nedělní chvilku zamyšlení, podívejte se na můj příspěvek, kde Vás oslovuji Nevážný pan Vaněk... radost sama ze sebe nemám., ne .. ale je zapotřebí vlastního pocitu.

+1/−2
25.9.2016 19:56

L57i95b97o68r 19V36a91n22ě66k 3193739824

Ano - opět jste jen vyplodila další urážku, je to obvyklý průvodní jev lidské malosti a emocionální nezralosti.

Nechápete, že i pravopis je jakousi společenskou dohodou a často je nucen se měnit podle toho, jak se mění řeč v praxi.

Jsem odjakživa zvyklý používat v oslovení první pád, používali ho i moji rodiče a někteří kamarádi. A nevím proč by "chlapství" mělo spočívat v přizpůsobování se tomu co se někde pár akademiků rozhodlo stanovit jako normu. Obvykle ženy považují za "chovat se jako chlap" něco jiného. Jestliže Vy za chlapa považujete někoho, kdo mluví dle Vašich představ o spisovnosti, tak Vám to neberu. Je to Vaše svaté právo, jako moje myslet si o Vás co si myslím.

0/0
25.9.2016 21:20
Foto

M81a57r97t49i80n 55B57r91a46u36n 2144897421329

Zvlastni nazor od nekoho kdo jeste nedavno zde hazel tituly pred i za jmenem

+2/0
25.9.2016 21:29

L19i41b11o29r 65V78a72n64ě52k 3953949454

Tentokrát zase já nevím, nač zrovna reagujete.

I v pasážích, kde jste se vyskytoval Vy, jsem několikrát vysvětloval proč používám tituly.

Mysím, že patříte k inteligentnějším diskutujícím a nic Vám jistě nebrání si na důvody vzpomenout.

Nicméně to očividně dráždilo hlavně jedince tituly neoblepené, nebo žijící v prostředí, kde se tituly obvykle nepoužívají.

A proto jsem je vymazal, abych nezavdával záminky k odchylování se od předmětu blogu.

Je to skutečně až takové symptomatické, jak se takové záminky často úporně hledají, jen aby s oponent mohl poplivat a odvedla pozornost od neschopnosti argumentovat ad res.

Zrovna u Vás bych to ostatně nečekal.

+1/0
25.9.2016 21:50
Foto

M21a23r69t88i23n 71B89r16a52u48n 2174297351569

Reagoval jsem na vaší poznámku o tom že se nějakých pár akademiků rozhodlo stanovit normu. Nu a vzhledem k tomu, že jste asi taky akademik, soudě podle těch titulů, tak jsem se trochu poťouchle optal.

0/0
26.9.2016 6:40

L73i94b52o21r 68V93a78n76ě13k 3813799654

Ano - také patrně jde u pracovníků Ústavu pro jazyk český o akademicky vzdělané lidi.

Nicméně je zásadní rozdíl mezi fyzikem a lingvisty.

Stanovení normy toho co je spisovné a co ne není exaktní vědecký obor. Řeč se mění, normy také.

Je to tak u všech jazyků, nejen češtiny.

A jak jsem citoval wiki, tak je v praxi běžné oslovení

.

Vážený pane Novák stejně jako Vážený pane Banga.

.

Pokud vím, tak se vyskytují i úvahy nejen o takovéto nuanci, ale i o zrušení pravidel pro i y

0/0
26.9.2016 8:43
Foto

R89a17d13k19a 92K54i53e85l19b45e77r76g47e90r27o51v26á 6663927920104

Nevážený pan Vaněk... představte si, že mne vůbec nezajímá, co bývalo za Vašeho mládí a znám spoustu Brňáků na blogu, kteří se řídí zcela samozřejmě jednou velmi prostou a jednoduchou pravdou: Je zdvořilé a jedině spisovné používání pátého pádu, když oslovujeme. Máte ještě něco? jo dole

+4/−5
25.9.2016 13:06

L40i31b97o68r 10V83a35n51ě41k 3463659174

Další osobní útok se zajímavým jevem - jak až přespříiš se zabýváte něčím, co Vás nezajímá - místo předmětem blogu.

+1/−1
25.9.2016 15:30

J42a16r98o97m48í38r 24K73r81á70l 4640589734449

Nevím, kdy to Vaše mládí bylo, ale jak můj děda (ročník 1895), maminka (1922) i já (1952) jsme se učili oslovovat pátým pádem. A že to bylo běžnější, než dnes, to rozhodně ne.

+1/0
25.9.2016 20:13

L31i12b61o34r 85V24a85n71ě89k 3763819214

No vidíte. A u nás to bylo jinak.

Něco k blogu nemáte?

+1/0
25.9.2016 21:34

M33i54c68h59a67l 14M41a20l40ý 3570216520279

Nerozumím. Pan Ráž byl někým osloven formou "pane Ráž" namísto pane Ráži?

0/0
25.9.2016 13:30
Foto

R28a64d77k35a 57K59i43e19l35b49e14r48g79e21r79o91v55á 6433197310654

Odpovedi patri panu Vaňkovi.

+2/0
25.9.2016 14:31
Foto

M26a90r28t23i21n 96B54r42a34u89n 2544497811689

Oslovujeme - voláme... Tedy pane BANGO. Nikoliv pane BANGA. Jinak je váš komentář nesmysl. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že komunikace s šéfadminem je na dobré úrovni a vždy je připraven nastalou situaci řešit. Jen, člověk se musí chovat jako člověk a nikoliv jako to čtyřnohé co dělá bůůůů.

+2/−5
25.9.2016 15:19

L95i31b93o63r 29V31a77n24ě29k 3283549284

Nikoliv, milý spoludiskutující.

Mám samozřejmě uloženo co mi bylo smazáno i reakce adminů, stejně jako mou - vždy korektní a slušnou - korespondenci s nimi vč. vysvětlení co a proč bylo napsáno.

Očividně se do důvodů mazání a blokování autorů promítá subjektivní názor adminů v míře nikoliv malé.

A co se týče oslovování, už jsem vysvětlil dostatečně.

Bazírování na mluvnických nuancích zpravidla bývá odbočení od hlavního tématu..

+1/−2
25.9.2016 15:34
Foto

M33a29r40t47i12n 76B42r95a61u48n 2864177441489

To neni bazirovani ale snaha respektovat jmeno a jeho spravne vyslovovani i tam kde s dotycnym jsem treba na kordy. Co se tyce mazani mam celkem bohate zkusenosti a kdykoliv jsem komunikoval s panem Bangou vzdy se reseni naslo.

+3/0
25.9.2016 16:52

L46i63b91o25r 24V93a39n38ě20k 3953349494

Poslední věta je opět jen pokus o urážku navíc bez znalostí souvislostí.

0/0
25.9.2016 15:35
Foto

M54a11r44t47i75n 98B93r65a77u31n 2224937511519

Kde vidite pokus o urazku v konstatovani ze ja se s panem Bangou umel domluvit?

+4/0
25.9.2016 17:28

L72i48b72o43r 82V16a56n83ě81k 3413599374

V diskusním systému iDnesu nejsou dostatečné zřejmá vlákna reakcí - jak na sebe navazují.

Já reagoval na narážku, že se člověk nemá chovat jako bůů.

V čemž s Vámi vřele souhlasím.

S panem Bangou jsem se někdy domluvil, ale zpravidla zvítězil jeho světonázor nad dodržováním pravidel diskuse i publikování blogů.

Rád bych připomněl, že si Vás jmenovitě vysoce cením a Vaše příspěvky do diskuse považuji za cenné a přínosné.

0/0
25.9.2016 21:30
Foto

M13a40r33t92i90n 29B51r76a37u86n 2934277101209

Mozna jste pochopil ze pisu z mobilu kde nelze psat hacky a carky a pismenka jsou malinka takze jen kratce... Pred par lety ta diskuse zde byla stoka a obcas se menila v privatni chat. Zavedeni pravidel bylo nezbytne a ja myslim ze dnesni stav je vyhovujici. Pravda, obcas je nekdo hyperaktivni a smaze i to co nema logiku smazat. Chci hlavne upozornit ze na idnesu je specialni oddil mazalu a ze admini tuto cinnost delaji vyjimecne. Naopak pote co mi byly smazany komentare u adminu jsem nasel pomoc

+2/0
25.9.2016 21:41

L17i49b82o67r 42V78a30n71ě51k 3663889474

Mně také občas, když uvedu důvody a kontext, tak je příspěvek do diskuse vrácen.

Ale občas - jako nedávno, kdy mi byly smazány hned 3 příspěvky naráz - tak patrně - aby si nezadala - tak mi dotyčná mláda paní vrátil zpět jen jeden, ačkoliv i ty další 2 jednoznačně v rozporu s pravidly nebyly. Jeden byl - jak jsem uvedl - upozornění diskutujícího na to, že píše mimo téma blogu. Ale smazali mne.

0/0
25.9.2016 21:57

L61i51b42o97r 27V61a16n25ě71k 3893349534

Ještě bych pro adminku uvedl, že diskuse mne s p. Braunem je k tématu blogu - k tématu, proč některá media něco odmítnout publikovat = něco mažou.

0/0
25.9.2016 21:58

M37a31r73i10e 74Š45í60p77k26o81v94á 5482432984737

Nevim, co si od toho slibujete, ale RRTV je další zbytečná instituce, a odkladiště pro členy, kteří berou pravidelný příjem.

Stačí se podívat na jejich stránky. Řeší samé triviality, a odpovídají univezálně (vlastní zkušenost).

+4/0
25.9.2016 10:14
Foto

J27i57ř81í 68T81u36r11n81e89r 8358931885763

Myslím, že je to ukázka stálea dlouhodobě pokřiveného způsobu prezentace této problematiky. Velká částveřejnosti je lačná negativistického přístupu, což jim kdekdo rád naservíruje a "serióznímedia" se to jindy snaží vyvažovat zcela absurdním způsobem, tedy jakousiglorifikací problémových skupin obyvatel, čímž dělají z dospělých, abohužel i z dětí, pitomce. Výsledek je pak přesně opačný, než byl záměr. Vtakovém stavu není divu, že snaha o nějaký jiný přístup končí tak jako tato. A to je škoda.

+2/0
25.9.2016 9:42

L92i94b45o58r 57V23a14n56ě55k 3713769304

Spíš bych lačnost veřejnosti formuloval jako lačnost po pravdivém a nezkresleném informování - což není ale v rozporu s tím co píšete a s čím lze souhlasit.

+2/0
25.9.2016 10:22
Foto

K38a68r44e68l 47M58á82d62l42e 6964231184653

Podle té ukázky je to hodně menšinové pojetí, řekl bych, že pro majoritu těžko stravitelné. Nedivím se, že se Rozhlasu nechce pustit to v nějakém čase obvyklém pro pohádku. Jako rozumné kompromisní řešení bych viděl nechat pohádku na Vltavě, ale na web Rozhlasu ji pro fanšmekry dát k časově neomezenému poslechu i stáhnutí.

+3/0
25.9.2016 9:23
Foto

K71a11r30e91l 19M48á51d71l11e 6614881104133

...fajnšmekry - zas to bude chtít vyklepat drobky z klávesnice.

0/0
25.9.2016 9:28
Foto

P83a50t59r23i11k 35B96a14n15g72a 6237547669568

No vidíte, já to vidím naopak. Pohádku natočili herci z brněnského divadla a menšinového je z ní absolutní minimum.

0/0
26.9.2016 6:50



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.