Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JO

To není pravda, co píšete. Diskuzi pod článkem jsem četla a jen pár jedinců tam píše vulgárně. Většina diskutujících nepsala ani vulgárně ani nenapadala tuhle cikánskou rodinu.

Paterčata si rodina neudělala schválně, to ani nejde a jestli si někdo myslí, že ano, tak je prostě slabý na duchu a diskutovat s ním nemá cenu.

Paterčata jsou rarita, ale nemůžete čekat, že se lidi budou rozplývat, jak je to skvělé. Je to prostě rarita a to je ale taky vše.

Když matka uvede, že za umělou výživu dává měsíčně 28.000, tak prostě lže nebo využije polovinu sušeného mléka a polovinu prodá nebo vyhodí, do miminek se tolik mléka nacpat nedá. Tak se nedivte, že se nad tím diskutující pozastavili.

Sama mám sice jen dvojčata, kojit jsem nemohla, tak reálnou představu o spotřebě sušeného mléka mám.

Paterčatům přeji hodně zdraví a rodičům pevnou vůli k tomu, aby se postarali, že z nich vyrostou slušní lidé. Pokud budou rodiče sponzory zneužívat tvrzením, že vypijí mléka za 28.000, tak se může stát, že o sponzory přijdou. Lhát se nemá a rodina tím od malička vytváří příklad pro ty malé děti.

6 0
možnosti
Foto

Potom jste patrně četla jinou diskusi... já tam četl příspěvky o hájené zvěři, příspěvky o štěňatech, která nechá fenka chcípnout..

4 3
možnosti
AO

A11l37e54n92a 65O41u32z85k38á

8. 12. 2013 10:54

Nu.. osobně mi vadí jen uvádění lidí, kteří by to zvládli (jména nebudu opakovat). Závistivci jsou skutečně všude, osobně jsem prožila nejtvrdší lekci života - závist ve vlastní rodině a to jak v té své původní, tak potom v té, kterou jsem chtěla mít na celý život. A nenaděláte nic. Zkusme projednou vyzdvihnout ty, kteří na to sílu a lásku měli, aby pomohli. Mamince i paterčatům přeji vše nejlepší, ať se jim daří a prospívají. Nejsou všichni stejní.... a blbce najdete všude....

3 0
možnosti
Foto

Já myslím, že alespoň u mě, to je o něčem jiném. Závidět nějaký "pitomý" kočárek nebo větší byt? Ani náhodou. A třeba pečovatelku? Jistě, pokud to je standardní součást péče, tak samozřejmě ano. Tím ano myslím samozřejmě nezávidět.

Já jsem se pouze optal a nevidím na tom nic špatného, jak velká je pravděpodobnost, že se z těch paterčat stanou produktivní občané a nikoli příjemci dávek? A můžeme se donekonečna přít, zda ta pravděpodobnost je velká nebo malá, ale stejně jako v pojišťovnictví pojišťuji na život jinak dvacetiletého zdravého a jinak šedesátiletého nemocného (toho už nepojistím asi vůbec), tak to chodí i zde.

Takže, pokud smím rozlišovat podle věku, pak také, pro jiný účel, smím rozlišovat podle sociálního zázemí a jestliže je takové jaké je (matka nedokončila ZDŠ), pak prostě musím ten kvocient pravděpodobnosti budoucí "nepříspěvkovosti" poměrně nízko a podle toho také stanovit kurz virtuálních sázek.

5 4
možnosti
Foto

Pane Hermánku, už ty Vaše otázky o něčem svědčí.8-oRv

2 4
možnosti
ZB

Když někdo něco dostává zadarmo, závistivců se najde vždy dost a ani nejde o to zda ten obdorovaný je cikán či ne.Závistivci jsou jistě i mezi cikány. Píšete, že mnoho lidí má starost, že se narodili jen nový příjemci sociálních dávek. Jistě sám víte, že v mladé cikánské generaci je v tomto směru situace dost katastrofická a dost zvyšuje předpoklad, že se tak skutečně stane.Pomohla už mladé mamince nějaká romská či cikánská organizace nebo pomoc poskytují jen ti hnusní rasističtí gádžové? Doufám, že mladá rodina vše dobře zvládne a musím se přiznat, že pro mě osobně představa mít najednou doma pět řvoucích nemluvňat je dost děsivá...;-)

12 0
možnosti
MJ
Foto

I to je důvod, proč jsem se k paterčatům nikdy nevyjadřoval. Ať je to jak je to, mám tři syny s odstupem za sebou... mít paterčata najednou... i jen představa na obsah dne mě děsí. A ty poslední dvě věty jsou super. ;-)

9 2
možnosti
KM
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.