Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Robert Pelikán

17. 4. 2012 11:33
Skvělý článek

0 0
možnosti
M

Miky83

17. 4. 2012 16:33
Re: Skvělý článek

Jasně, jak jinak, že?:-P

1 0
možnosti

elaine

17. 4. 2012 10:10
Pane Bango,

nedejte se znechutit temi prispevky tady. Psi stekaji, ale karavana tahne dal....

0 0
možnosti
TS

Taisun

17. 4. 2012 15:18
Re: Pane Bango,

Ty se nenech znechutit pravopisem:-P

2 0
možnosti

Gaspard

16. 4. 2012 14:36
Ta ti nevím...

Je to takové "Obrácení Ferdyše Pištory" nebo jenom další veletoč v názorech aktivisty, který zjistil, že to, co bylo ještě před pár lety modní a přinášelo love, tak se i díky němu stalo tak nepopulární, že by to místo love mohlo přivést soudce Lynche.:-/

3 0
možnosti
J

janzlatousty2

17. 4. 2012 22:01
nic ve zlém, osobně jsem Patrika opakovaně

a tvrdě kritizoval, to čemu se poťouchle pochechtáváte je vývoj, nemyslím si, že je slušné a korektní  někoho peskvat za to, že není rigidní v názorech a prostě se někam posunuje. Není to o nic lepší, než fanatický postup  na druhé straně názorového spektra ála Samková.Rv

1 0
možnosti
B

Bucharovic

16. 4. 2012 12:54
Ahoj,

R^R^R^

0 0
možnosti
IB

isabell

16. 4. 2012 18:01
Re: Ahoj,

[] []   ....čtvrtej palec jste si přejel rudlem?

2 0
možnosti
J'V

-joe--

16. 4. 2012 7:59
Kdyby byli všichni cikáni podobně rozumní...

... tak tu většina současných problémů není. R^

0 0
možnosti
TS

Taisun

17. 4. 2012 15:19
Re: Kdyby byli všichni cikáni podobně rozumní...

Tak si přešti články autora na romea.cz.Tam je to jiný člověk,je to populista jak veverky v čele s Johnem

2 0
možnosti
JS

josef_spejbl esq

15. 4. 2012 22:20
podle mne se to hodí spíše do chatu

a proto bych to smazal.....

5 0
možnosti
K

Kroupodoro

15. 4. 2012 23:59
Re: podle mne se to hodí spíše do chatu

Nebojte, oni vám brzo vyhoví! ;-);-D

1 0
možnosti
MM

masoreti

15. 4. 2012 18:12
prodal jste,

nebo jste si spíše uvědomil, že romství není podstata vaší osobnosti? copak by měla být naše duše česká, německá, americká nebo romská? nebo by to měla být jen pouhá součást našeho já? byl byste raději, kdyby o vás lidi mluvili jako o romovi nebo raději jako o novináři, dobrém manželovi a tátovi, muzikantovi, zpěvákovi, třeba fotbalistovi, golfistovi a já nevím co ještě? je označení rom nějaká primární charakteristika vaší osoby? doufám že ne, stejně jako bych nerad já o sobě slyšel výrok: "jo, to je ten čech". ne proto, že bych byl nerad čechem, ale proto, že by ten dotyčný nenašel nějakou jinou silnější charakteristiku mé osobnosti, což by o mě nutně vypovídalo, že jsem člověk s osobností velmi chudou.

2 0
možnosti
MM

masoreti

15. 4. 2012 18:13
Re: prodal jste,

být vámi, jestli o vás jiní říkají, že vás opouští vaše romství, nedělal bych si z toho těžkou hlavu. ostatně, vykřikovat o sobě, že jsem hlavně rom, je stejně ubohé, jako to, když někdo nahlas vykřikuje, že je čech - a víte, kdo hlavně tato slova provolává - náckové v průvodu nebo na koncertě. tím, že je vaše osobnost dál bohatější a košatější, tak se označení rom pro vás stává neutrální charakteristikou vašeho původu, nikoli vaší osobnosti. a tak by to mělo přece být, ne?

no a ještě bych se chtěl vyjádřit tady k těm "čechům" v diskuzi. kdysi jsem četl nějaký výzkum o tom, která skupina je v naší společnosti nejvíce diskriminovaná. nebyla to romská komunita jako celek, ale byli to jednotlivci z řad romů, kteří žijí tzv. normální život v řadách majoritního obyvatelstva, říkejme jim třeba slušní romové.

3 0
možnosti
D

Diagnostik

15. 4. 2012 15:47
Pekne a pravdive,

vlastne jste se stal "bilou vranou" a to se v zadne skupine neodpousti.

1 0
možnosti
G

Gwendolyn!

15. 4. 2012 17:49
Re: Pekne a pravdive,

Jenze on k nim v podstate nikdy nepatril. Nebyl z cikanskeho ghetta, odkud se vyskrabal na vysi.

0 0
možnosti
HŠ1

Huckleberry Švédd 11

15. 4. 2012 8:27
ehm ...

a já zase nechci, aby moje dcera (syn ) byli oběťmi mačetových útotků členů Vašeho po staletí převážně loupeživého etnika !!!!

http://www.tyden.cz/rubriky/media/stolety-kuryr/hon-na-cikany-v-tuchonicich-ve-vazbe-skoncilo-pet-romu_212043.html

4 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.