Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

maja005

19. 4. 2012 21:38
Vážený pane Bango

je asi nespravedlivé, že Vás ostatní zahlcují otázkami typu: "A co říkáte Břeclavi?" apod., nicméně jste zřejmě jediný Rom, který se dokáže vyjadřovat a to navíc veřejně. Žiju ve městě, kde je opravdu velká koncentrace Romů, hlavně Romů typově podobných těm z Břeclavi. Ráda bych řekla, že znám slušného Roma, nicméně znala jsem jednoho, který chodil na stejnou školu jako já, tedy gymnázium, ale pak ukradl jinému spolužákovi notebook ze školní skřínky, nechodit do školy, kouřit marihuanu a podobně. Proč Vám ale píšu. Velmi by mě zajímalo, co si myslíte o tom, že se v tak hojném počtu medializují útoků Čechů na Romy (viz popálená Natála) a tak málo se mluví o útocích Romů, které jsou na denním pořádku? Také by mě zajímalo, proč jsou Romové tak agresivní a útočí vždy "spravedlivě" alespoň pět na jednoho? Píšete zde cosi o soudržnosti, ale já jedinou soudržnost Romů vidím v tomto.

2 0
možnosti

icenzorův štvanec

24. 4. 2012 19:16
Re: Vážený pane Bango

Neptejte se ho. není slušný a není zvyklý slušně odpovídat. navíc na věci, na které se ptáte. Takové otázky cenzor BANGA nepřipouští a šmnahem maže, úrotpže se mu nehodí do krámu jak lhát cikánech

3 0
možnosti
Č

českej.venkovan

19. 4. 2012 7:37
..a co nám řeknet k Břeclavi.....pane neomylný.....

;-€;-O:-P

2 0
možnosti
TS

Taisun

19. 4. 2012 9:33
Re: ..a co nám řeknet k Břeclavi.....pane neomylný.....

Neřekne nic protože je populista.

7 0
možnosti
JB

Buffer Overflow 3.0

19. 4. 2012 6:24
Jak je možné, že rasista bdí nad rasovou čistotou příspěvků

když sám píše rasistické články?

Zajímalo by mne, kde bych mohl tento článek nahlásit jako raistický.

Jakožto příslušníka majority v této zemi mne uráží označení jiného čecha slovem gádžo.

9 0
možnosti
HW

Horace Wimp

18. 4. 2012 22:40
Nazdar Páťo, to jsem já, sir Humprey

se zablokovanou IP adresou, kvůli mě zrušeným kodexem diškutéra, kvůli mě zrušeným zobrazováním smazaných příspěvků, kvůli mě navýšením počtu dukátů ze 300 na 1000...

Na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, ale STÁLO TO ZA TO R^;-D

0 0
možnosti
Č

českej.venkovan

19. 4. 2012 9:38
Re: Nazdar Páťo, to jsem já, sir Humprey

..nazdárek....

0 0
možnosti
K

kopefra2.1

18. 4. 2012 22:27
Jak dojemné.

málem jsem se rozplakal. Navrhuji aby pan Banga jako pokání přestal cenzurovat diskuze na IDnes.

1 0
možnosti
JB

Huffnagellův duch

20. 4. 2012 16:48
Re: Jak dojemné.

Jsem pro, a třikrát Zdrávas !!!

0 0
možnosti
PB

bar12345

18. 4. 2012 17:23
Banga něco jiného píše pro většinové obyvatelstvo třeba zde

a něco jiného na Romea.cz. Nevěřte mu ani nos mezi očima. Existuje jenom proto, že Idnes řekne máme Róma v redakci, nejsme rasisti.

5 0
možnosti
JS

josef_spejbl esq

18. 4. 2012 22:16
Re: Banga něco jiného píše pro většinové obyvatelstvo třeba zde

co bys taky chtěl jiného od Sparťana. Ikyž to jeho sparťanství bude asi taky jenom póza, ze které se snaží něco vytřískat...Rv

0 0
možnosti
MM

venenum

18. 4. 2012 14:43
karma

R^

0 0
možnosti
ŽV

žíznivej velbloud

18. 4. 2012 14:41
Karma

Pane  Banga jdnoznačně palec nahoru,ale stejně si myslím že rasistů a cikánů co kradou a fetujou je v obou minoritách nejvíc,ale vy jste bojovník jak má být a za to R^

0 0
možnosti
J

janzlatousty2

17. 4. 2012 21:07
Patriku získal jste u mne 100% růst Vašich akcií

Již z některých Vašich  minulých příspěvků bylo patrné, že nad problémy přemýšlíte a jakkoli jste ve vleku emocí, snažíte se být občas pragmatický.

Čím pragmatičtější, tím větší  pravděpodobnost, že se to obrátí proti Vám. A je to tady, ani jste nemusel být příliš "gádžovský", prostě  stačilo, že nejste militantním fanatikem jako Samková, a že jste se nerozhodl udělat si  omílání politické korektnosti dojnou krávu a kariéru.

Ačkoli jsem s Vámi  v mnohém  často nesouhlasil, nemám radost z toho, že začínáte být vnímaný jako "nepřítel"  romské komunity. Je to špatně, racionální pohled na problém, bez výlučností a protěžování je jedinou cestou , jak pomáhat  jakékoli minoritě. Selektivní pomoc těm, kdo jí chtějí a nepomoc těm, kteří si jí neváží. Přál bych si aby více lidí s romskými kořeny vnímalo prblém jako vy, snad nebudete osamocen, nebo dokonce znevěrohodněn.

1 0
možnosti
LH

Lubomír H

17. 4. 2012 22:53
Re: Patriku získal jste u mne 100% růst Vašich akcií

8-o8-o8-o PROBOHA nevěřte mu !!!! Mě to taky trvalo delší čas, než jsem prokoukl jeho lstivost a úskočnost Rv;-€

5 0
možnosti
HŠ1

Huckleberry Švédd 11

17. 4. 2012 21:06
Bango,

co říkáte na Břeclav ... zase se nějaký většinový mládenec pokusil umlátit tři mírumilovné Cikány svou ledvinou ???

2 0
možnosti
J

janzlatousty2

17. 4. 2012 21:09
Pochybuji, že by to schválil.....

Naopak, a to bude další rozkol s lidskoprávními "aktivisty"  ála Samková

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.