Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Huffnagellův duch

21. 4. 2012 9:42
Média ovlivňují lidi, to máte naprostou pravdu.

V poslední době jsem zaznamenal dva nejkřiklavější případy.

Nejprve s Okamurou. Bylo to právě zde, na iDnes, kde se objevil seznam "možných kandidátů" na prezidenta a lidé měli "lajkovat" jednotlivé ksichty. To VY, iDnes, jste tam zařadili Okamuru, to VY jste o něm napsali poté desítky článků, to VY vytváříte mediální obraz, řečeno se Čtvrtníčkem mediální m...y.

Druhý příklad. Množí se počet agresivních degešských ( vaše slovo ) výpadů proti zatím klidné majoritě. A v novinách se dočteme zvláštní výrazy. Mladík, nepřizpůsobivý, 6 lidí, trojice agresorů, 2 dívky, etničtí Češi, atd., atd. A znova: Jste to vy, vaše noviny, co tohle dělají. Pište pravdu! I když vás asi bude bolet.

0 0
možnosti
PB

bar12345

29. 3. 2012 13:07
Dvojí hra pana autora tohoto blogu

Citace z článku - Banga, který se opře do cigánů? Jooo, Banga je správnej cigán. Kdyby

byli všichni jako on, nebude rasismus. Ten jim to nandal a nebojí se!

Stačí si přečíst vaše články na romea.cz a všem je jasné, že na Idnesu se jen tváříte.

 A pana Okamuru vůbec nesrovnávejte s Rómy. Okamurovi možná Češi závidí, ale peníze a úspěch.

0 0
možnosti
MH

macrakantorhynchus hyrudynaceus

22. 3. 2012 9:57
1 0
možnosti
TS

Taisun

24. 3. 2012 11:48
Re: TAKOVÍ JSTE !! NENÍ CO DODAT !

na to reagovat nebude to se mu nehodí do krámu

0 0
možnosti
M

mucelet

20. 3. 2012 15:34
pane Bango vy jste rasista

jak se zdá, tak rasismus naopak vám nic neříká..nechápu, jak takový rasista jako jste vy může dělat na Idnes cenzora....

0 0
možnosti
O

oprudil12

11. 3. 2012 11:02
Banga moralizuje !!

Ohradil jsem se nedávno proti smazaným příspěvkům a přišla mně odpověď , že jsem měl pravdu a vrací mně příspěvky do diskuse a dukáty na konto . Podepsá Banga , bez omluvy a vysvětlení !

2 0
možnosti
D

douskova

11. 3. 2012 19:15
Re: Banga moralizuje !!

Jsem na tom hůř, ani neodpověděli:-)) Neva, články se šíří i jinak.;-)

0 0
možnosti
D

douskova

10. 3. 2012 18:26
Možná mi zatrhnete i komentáře

Myslíte jednostranně a chováte se jednostranně. Nikdo netvrdí, že všichni cikáni jsou stejní. Nejsou, to by byla lež. jenže a to právě to jenže. je vás slaboučká čtvrtina, co žijete životem majority. To ostatní na to kašlou a je to pravda at se vám to líbí nebo nelíbí. Že se slovenští cikáni chovají jako čuňata, to můžeme vidět na vlastní oči. kdo má odvahu, stačí si zajet do jejich osad a vypadnou mu oči z důlků. Smazal jste blog s jediným závadným článkem. ostatní byly v pořádku a tomu říkáte svoboda slova. Jste docela srandovní pane Bana.Až budeme moci jít každou uličkou beze strachu, psát co máme na srdci úplně svobodně, pak bude žít v zemi, kde se bude dobře dýchat a žít. nebo mi smáznete komentář?:-)

2 0
možnosti
V1

Vsetín 1

6. 3. 2012 16:29
Jediný národ na světě !

Romové - cikáni jsou jediný národ na světě, kteřý neusiluje o svůj stát, o svou zemi ! Proč asi Bango ;-D?

3 0
možnosti
E

evon

21. 3. 2012 13:26
Re: Jediný národ na světě !

To je pravda ;-D , to by byla legrace, kdyby jim dal někdo to, za co jiní bojují jako lvi... zkrátka nějaké VLASTNÍ území, na kterém by si mohli žít po svém!!!!!!! Nic jiného bych jim nepřála! R^  To by najednou začali řvát, že je chceme vysídlit! Zajímavé. Pořád si dovolují SPROSTĚ LHÁT o rasismu (ten tady samozřejmě je, ale ten NARUBY), tak by aspoň měli šanci se té "rasistické společnosti" konečně zbavit!!! R^ Nebo my jich?? ;-)

0 0
možnosti
PZC

Pracant z Chánova

2. 3. 2012 17:19
Mažete, mažete? Pravda bolí, že jo ?

Maž si jak chceš, ale říkám ti jedno. Já s tvýma kámošema nikdy kamarád nebudu!!!!! 2x jsi tohle smáznul - prý vulgární a rasistické ...

" Pane Matějko, p. Bangovi se nedivte je frustrovanej....a stále se hledá .... Pro Romy je to zrádce, kterej se paktuje s

bílejma. Bílí, kteří ho už prokoukli, určitě neobdivují jeho lstivost a proradnost. Navíc v redakci je u kolegů silně neoblíben a trpěn jak osina v zadnici, jak mi potvrdil známej z idnes.

Jsem zvědav, co bude důvodem ke smazání tohoto příspěvku, který je výhradně slušný ! ";-€

9 0
možnosti
PB

bar12345

29. 3. 2012 16:02
Re: Mažete, mažete? Pravda bolí, že jo ?

V Idnes pracuje jenom proto, aby redakce mohla říct, my proti nim nic nemáme, jeden z nich je jeden z nás.

A pro Rómy zrádce není, přečti si jeho články na romea.cz, tam píše jako jeden z nich. Tady je to jen taková hra.

0 0
možnosti
DH

drahuskah

2. 3. 2012 0:29
dobrý článek

a na adresu UJAKu - nechápu, jak může tahle VŠ škola existovat už od jejiho založení. Dosud mám v živé paměti oběžník, který rozesílali zaměstnacům po úřadech práce a zjišťovali počet problémových uchazečů - byl tak silně rasisticky a tendenčně zaměřený, že jsem ho odmítla vyplnit. Na dotaz, jak je možné, že takový nesmysl vůbec mohl kolovat po státní správě mi ministerstvo neodpovědělo, ale faktem je, že spolupráci rázně ukončilo. Asi to nevadilo jenom mně.

Po přečtení článku u Matějky jsem zavítala na zmíněný servr a nemůžu se zbavit dojmu, že je psaný spíš pro nás - pro většinu, protože si nedovedu představit, jak se k jeho informacím dostanou ti, pro které by měl být určen především.

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

27. 2. 2012 19:31
No jo, tragédie

Do toho nešťastného smyšleného článku by nás ani nenapadlo, že cikáni kradou ;-D

Mimochodem, ta pasáž "Zpráva se totiž dala ověřit.... " byla určena komu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.