Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

prispevatel

1. 9. 2011 23:24
Já bych měl dotaz.

Nyní máte asi vzdělání. Ale než jste dovršil 15.-let, loupil jste taky? Jako všichni cikáni? Neuvádějte lidi v omyl. Já, na rozdíl od Vás, jsem na základní škole chodil do kostela a navíc ministrovat. V kostele jsem cikána nikdy neviděl. Ale cestou domů mne a kamaráda z dětství přepadávali. My jsme vždy vyhráli. Za odministrování svatby nebo pohřbu nám tehdejší národní výbor musel platit a cikáni mají v genech to, že "cítí" peníze v kapse bělocha. Rozdíl mezi dnešní dobou a dobou minulou je to, že kdysi byl paragraf za přiživnictví. Kdysi cikáni za peníze museli kupovat i jídlo, nestačilo si na jídlo nakrást. Dnes cikánská děcka musí oproti dobám minulým rodinu uživit. Protože peníze končí za alkohol, cigarety a herny. A to je důvod, proč za naše daně oni kupují i drahé mačety. Není to pro obranu, ale pro útok. Myslete si o mne co chcete, ale já nyní nenávidím rasismus a komunismus. Jedno ale vím- cikáni byli vyobcováni z církve  a pouze cikáni jsou rasisté. Vy jste toho důkazem.

3 0
možnosti

Vavouš

13. 9. 2011 15:41
Re: Já bych měl dotaz.

"Všichni cikání jako děti loupí; cítí peníze v kapse bělocha; jen cikáni jsou rasisté" - řekl rasista, co nenávidí rasismus:-P

0 0
možnosti

Tvuj_Omyl

31. 8. 2011 17:06
schizofrenie

neskutečné, jak pan Banga střídá upřímné sympatické formulace s triviálními naivistickými frázemi svého etnika. Přečtu odstavec a říkám si "konečně další rozumný rom". Přečtu si další větu a dal bych mu pohlavek za bIbost...

2 0
možnosti

Mončí2

27. 8. 2011 7:08
Nechápu jak by

asi barmanka mohla zabránit vstupu 15ti letých do herny.Za 1.cikáni(cikánky)vypadají o dost starší než jsou,za 2.když si řekne o občanku,tak jí pošlou někam a to jsem víc než mírná ve výrazech,za 3.když je tam nepustí,tak to bude rasová diskriminace.Prostě na někoho se to hodit musí,že?:-P

1 0
možnosti

sámvelkýmao

27. 8. 2011 7:47
Re: Nechápu jak by

a já si zase myslím, že každej majitel baru zná situaci. kdyby ve dveřích každýho báru stál stokilovej týpek a lidi, co jdou dovnitř v případě podezření na nízký věk legitimoval, prostě by se to nestalo. tím neobhajuju to, co se stalo, by bylo jasno..............ale zcela běžná praxe je, že tam je barmanka sama a to i v nočních hodinách. tím maj jasně zaděláno na problémy.......

0 0
možnosti

johnymistr

26. 8. 2011 23:17
K tomu PS

Souhlasím s Vámi, nemají tam co dělat. Rodiče by si je měli pohlídat.....

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

26. 8. 2011 20:04
Angličané mají také hezké přísloví

Když už jsi po krk v díře, přestaň kopat.

1 0
možnosti

Hegemon

26. 8. 2011 18:59
Musím

konstatovat, že tento článek http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_10577 je dosti hloupý a hlavně dává další munici lidem, kteří chtějí rychlá řešení. Možná by neuškodilo mít "korekturu" , ono ty stránky čte asi více majoritních než romských občanů.

2 0
možnosti

Silia

26. 8. 2011 20:36
Re: Musím

no joo, plácat  ghettech apod - to jako ještě chtějí, abychom jim vystavěli školky a školy???! Už takhle  nás stojí hafo peněz..je to humus...;-€

0 0
možnosti

Vladimír Novotný

25. 8. 2011 10:44
Pane Bango!

Dovedete se vžít do situace,že by některý z hostů měl u sebe zbraň???Být to já,mám na krku- "to byl rázýýzmus nééé..."

A věřte,že každý měsíc nastřílím na střelnici 300-400 ran z pistolí a stejné množství i z pušky,takže představu jak rychle a přesně střílím nechám zcela na vás.A jaký by byl poměr útočníků versus já po jedné minutě cikánské akce...to asi také nechám na vás.Pěkný den.

2 0
možnosti

bar12345

24. 8. 2011 15:36
Pan Banga nezklamal

Patrik Banga: Útoky na severu Čech nejsou romský problém, je to problém vyšinutých lidí

Praha, 24.8.2011 00:28, (ROMEA)Praha, 24.8.2011 00:28, (ROMEA)

1 0
možnosti

prispevatel

1. 9. 2011 23:48
Re: Pan Banga nezklamal

Řekl člověk, co do svých 15 let přepadal a kradl. Takže se mu pochopitelně nezamlouvá, že se lidé brání. Podotýkám, že slovo lidé znamená bílí, černí, žlutí, rudí, hnědí atd. A tito všichni "lidé" se brání "cikánům" po celém světě, kde se cikáni vyskytují, vyskytovali a vyskytovat budou. A to se cikánovi Bangovi nelíbí. Proto mu vzkazuji - romčané, my nejsme oVčané.

0 0
možnosti

Krasavicee

23. 8. 2011 9:44
Napište prosím Vaše stanovisko k útoku v Rumburku, dík

2 0
možnosti

Marconi 3rd edition

23. 8. 2011 23:53
Re: Napište prosím Vaše stanovisko k útoku v Rumburku, dík

Nenapíše.

0 0
možnosti

Michal Hanák lže

22. 8. 2011 22:29
Bango, děkuji za vskutku hodnotný pohled na výchovu...

Takže vy byste vychoval vaše dítě tak, aby v patnácti lezlo do herny?

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.