Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aiscis

7. 10. 2010 11:22
Pletete se

cituji

"Ono to není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Celkem chápu, že lidé kteří jsou vidět, mají určitou zodpovědnost za pohled většiny na romský národ."

v tomto se mílíte, protože národ je uskupení lidí sdílejících jeden stát? Pokud se Cikáni považují za samostatný národ mněli by převzít zodpovědnost sami za sebe. Nechápejte mně špatně rasistou nejsem, přátelím se s několika Indy, afričany a i korejci. Nicméně mimo maličkost s národem je špatně i předpoklad o těch mediálně známích členech Vašeho etnika. Pletete se, názor na Cikány si lidé dělají díky každodenímu kontaktu s mediálně neznámimi členy vašeho etnika.

slovo cikán, používám protože jsem čech a slovo róm je označení cizojazyčné a tím jazykem já nemluvím, neboť jsem se naučil pouze česky a trochu anglicky...

0 0
možnosti

stargate

9. 9. 2010 23:52
jo

Rád bych vám poradil jak vyřešit vaše spory a celou romskou otázku ale bohužel mě nenapadlo nic co by se dalo použít ba co víc mám obavu že si dřív palestinec s izraelcem postaví dvojdomek v pásmu gazy než  romové příjdou na to co si v tomto pro ně krutém světě počít.

0 0
možnosti

Jozef Kmeto

28. 8. 2010 23:01
Pán Bnaga !!!!!!!

Až teraz som si prečítal akože Váš článok, musím povedať že vôbec ste nepochopil podstatu článku, a už vôbec a čo vlastne mi išlo.... Z článku ste vytrhol pár viet, na ktoré ste reagoval, dosť podráždene.... Nebudem tu argumentovať,a už vôbec nie Vám, snažil som sa o to predchadajúcich článkoch, a aj tak to bolo zbytočné!!!! Doporučujem Vám niekoľko krát si článok prečítať, a nie ho bakatelizovať, na ubohé že nieznesiem že je niekto vyšie ako ja... Je to ubohé z Vašej strany!!!!! Všimol som si že v článku ma nazívate Kmeto, iba raz ste použil pán Kmeťo. Vyprosujem si aby ste ma nazíval Kmeto, pre Vás pán Banga, som pán Kmeťo!!!!!!!!!!!!!!! Ja tiež nepíšem Banga, ale pán Banga, dávam tak najavo úctu.... Ak máte problem s ústou k mojej osoby, neregagujte na moje články, nečítajte ich.... Pre Vás som pán Kmeťo

S pozdravom Jozef Kmeťo

0 0
možnosti

tomtop

7. 11. 2010 19:36
Re: Pán Bnaga !!!!!!!

pan Banga není tak daleko od pravdy, jako vy od reálného pohledu na postavení romů ve společnosti a vašeho vynucování si slušnosti a povinnosti "bílých" vůči cik-ánům (tím myslím opravdu ty parazity na společnosti, nikoliv slušné romy)

0 0
možnosti

greybeard-

13. 8. 2010 6:38
Odpovím vašimi slovy p.Bango

Kdyby měl pan Bango snahu nad věcmi přemýšlet, třeba by mu lecos došlo. Takhle mám z jeho blogu akorát dojem, že neunese, když je někdo jinde, než on. Problém je v tom…. Že takto uvažuje i mnoho jiných Romů.. a to je fakt k naštvání.

0 0
možnosti

Walker.A

14. 8. 2010 23:12
Re: Odpovím vašimi slovy p.Bango

Bravo! Také mám jistý, nutkavý pocit, že panu Bangovi, tak nějak pokrytecky nechutná medicína, kterou ordinuje všem okolo sebe!

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

12. 8. 2010 23:23
!!!

Dobře jsi to napsal, Patriku, p. Kmeťo je někde úplně mimo. Nejspíš nedělá nic jinýho, než píše mejly a dívá se na hodinky, kdy mu kdo odepíše. L. ;-)R^R^R^

0 0
možnosti

Marek _Mental

13. 8. 2010 19:20
Re: !!!

Proboha, zkus tu servilitu aspoň trochu kamuflovat..to ti vážně nezbyla už ani troška sebeúcty..?:-(Rv

0 0
možnosti

martin5.3

12. 8. 2010 13:35
Proč je zakázáno

Proč je zakázáno ptát se na osobu autora?8-o

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

12. 8. 2010 23:26
Re: Proč je zakázáno

Máte diskutovat k obsahu článku !!! Ptát se autora v diskuzi na jeho vzdělání, není zrovna v obsahu. L.

0 0
možnosti

bastianka

12. 8. 2010 12:42
Mohu se prosím

zeptat, jaké má pan Banga vzdělání? Děkuji.

0 0
možnosti

mikado12

12. 8. 2010 14:11
Re: Mohu se prosím

Nesmíš;-D!

0 0
možnosti

VyMeTaky,2

12. 8. 2010 12:31
Bango,

ve světle vašeho vyjádření, cituji  "Téměř každý týden mi přijdou maily od lidí, kteří chtějí něco vědět, pomoci, případně jen poklábosit. Když mám čas, odpovídám a rád si popovídám. Jsou ale dny, kdy nemám čas, nebo třeba nemám chuť jenom proto, že si chci hrát s dětmi, nebo co já vím… zapařit na xboxu" se chci otázat:

Nabízí zaměstnání v redakci iDnes ssebou nabízí možnost pařit na xboxu?

Možnost hraní si s dětmi?

Můžete dovolit ten přepych neodpovídat na pracovní poštu?

Pokud ano, teď už chápu, proč mi už tři měsíce není nikdo z adminů schopen odpovědět na ani jeden mail, a proč vnímáte údajný rasismus pouze k vlastnímu etniku.

0 0
možnosti

Aretta

11. 8. 2010 21:11
Ježíšmarjá,

proč je tady probůh tolik zášti a nenávisti?!

0 0
možnosti

limbursky.blog.idnes.cz

11. 8. 2010 22:24
Re: Ježíšmarjá,

Zkuste si rozkliknout

"zobrazit diskusi včetně smazaných příspěvků"

a uvažte, že cosi již admini mezi tím pokorně vrátili zpět do nesmazaných, asi byli mezitím roztržití, ale reakce zůstaly, tak odhaduji, že mimo jiné i proto...;-)

0 0
možnosti

ropusak

11. 8. 2010 15:47
Mazání v této diskusi

je ukázkou "mocenské" arogance "úředníčků" na svém místě, jejich sebestředné hlouposti, pokrytectví a patolízalství dovedených ad absurdum. Autorovi v článku vadí výtka za lezení po zádech jiných ale tímto postupem leze po zádech nás všech - to souvisí s článkem, pánové mazači. Rv

0 0
možnosti

Aretta

11. 8. 2010 21:08
...

Tak to jsem asi nepochopila...

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.