Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lrklo

18. 6. 2010 22:17
Hudebníku, jenže pro Magazín MFDnes jsi

mluvil už jinak. Tak vypláchlý mozek jsem dlouho nezažil. Například mladí živí tento stát...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Haidy

7. 7. 2010 16:57
Re: Hudebníku, jenže pro Magazín MFDnes jsi

Vono je to mládí asi hoooodně relativní. :-/

0 0
možnosti

Michai

10. 6. 2010 8:25
Dobrý článek...

Dobrý článek a kéž by více lidí mělo takový pohled na svět!

-

Mimochodem, četl jsem nějaké komentáře níže a z některých je mi opravdu smutno. Nenechte se odradit v psaní některými "narušenými" komentujícími, kteří mají zábavu ve slovním kopání do lidí. Snad z toho jednou vyrostou. Good Luck!

0 0
možnosti

Jiný Pohled

16. 7. 2010 9:53
Re: Dobrý článek...

R^

0 0
možnosti

motorová myš II

7. 6. 2010 18:44
tak mě zase Banga

smazal příspěvek,kde jsem ho vyzýval,aby smazal sám sebe za použití hrubého výrazu.Jdu na slunce. ještě že už máme léto. třeba to pomůže.

0 0
možnosti

Fetch The Rope

7. 6. 2010 18:31
...

"politik nemusí dělat nic, přesto je štědře zaplacen. Z našeho"

z vaseho za podmienky ze nezijete zo socialnych davok ;-)

0 0
možnosti

E.T. volá: Jyrko, domů!

6. 6. 2010 19:45
Vážený pane Bango.

Je po volbách, které dopadly tak jak dopadly. Pro mojí rodinu OK. Já i manželka platíme daně, poplatky, složenky, pojistky, spoříme ...chováme se slušně, přispíváme na solidaritu všem možným organizacím (mimo OSN - evropskou rodinu Kočků nepodporujeme). Stále se zamýšlím nad tím, jak mohou mít volební právo i lídé, kteří pobírají socdávky, napracují a k urnám jhe dostane pouze stokoruna od Jyrky. Myslím si, že to není správné. Nic do systému nevkládají, jen berou, jejich hlas bych já osobně vynuloval. Ale jak to udělat, že? Kdxyž jsme si všichni tak "rovni". ...

0 0
možnosti

E.T. volá: Jyrko, domů!

6. 6. 2010 20:10
Re: Vážený pane Bango.

Takové lidi bych já osobně odstěhoval do Indie a nechal je svému osudu. Tací lidé do Evropy nepatří.  Oh, jak by se mi jezdilo lehce tramvají po Smíchově. Ale nechme to být, dnes se dva tací  objevili v naší firmě, ukradli 7 notebooků a když se je recepční snažila zastavit, jen jí stručně pozdravili do bílých skotů a přirození. Nu, to je život. Nech být a plať. Oba původněindické mladíky jsme zadrželi a myslím, že ani jeden z nich se již nikdy nestane otcem. Ono s tou vyzáží, trochu pošramocenou... Je celkem zajímavé jak křupne  zdravý zub, když ho kleštěmi vyndaváte. Taky nehty tak legračně křupnou, když se strhávají. Vlasy a jejich trhání - to je nuda, jen to zapraští....Přejí celé Romské komunitě mnoho štěstí a úspěchů a držím palce.V naší garáži všichni. Máme vás rádi. R^

;-D

0 0
možnosti

motorová myš II

2. 6. 2010 19:11
Vy jste Bango

very important bloger? Tak to by mělo být VIB a nééé VIP Protože důležitá osoba teda nejste. Zato jste první Róóm,kterrýmu vykám. Važte si toho.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

JTR1

2. 6. 2010 15:58
Dotaz

čím se liší výraz blbec od např. svoloč nebo lůza???? Děkuji za vysvětlení alespoń zde, když na emailové dotazy nereagujete. Děkuji. :-P

0 0
možnosti

motorová myš II

2. 6. 2010 18:09
Re: Dotaz

Ano ,soudruh Rom skutečně na smalty kašle

0 0
možnosti

Pikinaus

2. 6. 2010 14:07
Trochu laciná volební agitka

Tak jsem nějak nepobral, proč nám tu P.Banga říká, ať jdeme volit. My majoritáři (nebo jak to nazvat jinak a vyhnout se popisu barvy) k volbám chodíme. Nebo byl tento článek určen primárně rómům??? Jsem z toho trochu zmaten, mám-li říct pravdu. Blog se nesl v duchu "neskákejte uřícení do vody, jinak se utopíte". V tomto případě bych tedy volil také radu ze své strany: nemám-li co sdělit, tak mlčím (nepíšu blog). A o tom kašlání no rómy jste psal proč? Evidentně ztrácáte soudnost a schopnost sbereflexe, jinak to nelze vysvětlit.

0 0
možnosti

motorová myš II

1. 6. 2010 10:20
Jenom doufám Bango

že konečně tento stát přestane do vašich řad lít neskutečné miliardy pro nic za nic.

0 0
možnosti

marka40

25. 5. 2010 16:45
cituji:

 "Vždycky jsem měl dojem, že je vlastně jedno, jestli budou kašlat na Romy modří, oranžoví, rudí nebo zelení "   -  tak ti rudí na Romy rozhodně nekašlali! Za jejich 40leté vlády museli Romové pracovat, děti posílat do školy, a za násilné trestné činy byli stíhání stejně jako všichni ostatní..............Takže už by opravdu bylo na čase, aby se na ně přestalo "kašlat", a místo pobírání soc. dávek, by si ty peníze zase museli vydělávat prací, stejně jako všichni ostatní.........

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.