Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

sámvelkýmao

2. 5. 2010 18:05
no

nechť se snažíte sebevíce,pan Banga vám zde odpovídat nebude,natož diskutovat s vámi.je dosti skoupý na slovo a když vám náhodpu odpoví na stížnost,je to předem naučenými,zhruba tak pěti větami.uznávám,že je velmi mlád a proto životní zkušenosti zatím sbírá.to pan Dvořák,šéfadmin diskusí,to je jiná klasa.a to myslím s úctou k tomuto pánovi a jeho funkci.kdykoli jsem měl jakýkoli problém,napsal jsem mu a on odepsal.vyřešili jsme hodně problémů v komunikaci,a tak,když nějaký mám,obracím se rovnou na něj.proč chodit ke kovaříčkovi,když mohu rovnou ke kováři...............před panem Dvořákem klobou dolů a to se vší vážností.to,že pan Banga je blogerem a zároveň adminem,se nevylučuje.nejvíc mě na pana Bangu mrzí,že onehdá neotevřel diskusi pod svým blogem.mazat neslušné,vulgární,rasistické příspěvky-OK.ale nepustit lidi ke slovu?to už tu bylo r.1948-1989.pan Banga nepamatuje,ale já část jo..........

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.