Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

warbird_2006

3. 5. 2010 6:54
Ferovy clanek

Nikdo Vam nema co vycitat, bylo Vam sedm.

Kdyz Nemecko proralo valku, spousta Nemcu sla k soudu, pak sedet na par a nebo vice let. Mnozi se zapojili do zivota, ale nikdo, kdo byl clenem NSDAP nebo SS nemel sanci.

V Cechach nikdo nikoho nesoudil, nezavrel. Clenove STB, UV KSC, a KSC si rozdelili majetky v kuponove privatizaci.

Nemecko se popiralo se svym provinenim dalsich 50 let.

V Cechach se otocil list a zivot sel dal. Asi nam chybi zidovsti lovci komunistickych zlocincu.

0 0
možnosti
RN

Zechazia

10. 3. 2010 7:14
Civilizovani cikani...

Zajimalo by me, jestli se uz cikani trochu civilizovali?

Pamatuju se jak jsem byl asi tak v roce 1985 opravovat jednu strechu. Najemnici si stezovali, ze tam zateka stropem do mistnosti.

Vylezl jsem na pudu, abych z ni mohl vylest vykyrem na strechu.  Na pude se nedalo dejchat jakej tam byl smrad.  Kdyz jsem si prinesl baterku a posvitil jsem si tam, tak jsem videl na kazdym pul metru nasranou hromadu hoven.8-o

Rekl jsem partakovi ze tam lizt nebudu. Tak jsme pak odjeli zpatky do dilen. Kdo to pak prisel opravit nevim, ale musel tam list v plynovy masce;-(

0 0
možnosti
NS

Nyzozemec Sídorf

12. 12. 2009 11:48
Cikáni

Ano Bango, většina cikánů nesnáší toaletní papír, to už jsme si ráčili všimnouti ;-DRv

A ty pogromy 8-o?Hned z fleku vyjmenuj alespoň tři, nebo se přiznej že lžeš jako cikán ;-D

0 0
možnosti
P

p.dump

12. 12. 2009 11:32
"Věštec" :-)

Za dvacet let budou lidé stejní, jako byli před dvceti lety ;-)

Nevím jestli slova článku chápu stejně jako autor, byl bych rád kdyby ano. Protože pak bych mohl naprosto suhlasit s podstatou myšlenky napsaného :-)

Jen nechci dělat radost těm, co se snaží potírat střízlivé myšlení, "očkováním" nekritického rádoby optimismu.

Z mého pohledu lidé vyměnili nebo přijali (rozumějte, mnozí byli nuceni přijmout), některé jiné hodnoty.

A je pro mne někdy těžké posoudit, zda to co se změnilo, je nebo není na úkor toho, co možná změněno být nemělo.

0 0
možnosti

Zirkon

8. 12. 2009 21:32
Jen ty Bílé s...ě nám stále škodí. Jinak dobrý.

Kromě  všeobecného  pobrekávání je zajímavý autorův postřeh, že  učitelky  po  89.  zůstaly  ve  svých  školách ! 

V autorově podvědomí patrně  doutná revoluční myšlenka:

" Učtelky měly být  rázem vyměněny  za  ženy a  muže  z   Cikánského lidu.  A  ne  si dále  užívat  protekční  teplá  místečka  s  možností  beztrestně ukájet své  sadistické  a rasistické choutky  na  nebohých dětech  z  Cikánských  ghet.  Beztak si svoje pedagogcké tituly  koupily.  A  protože tento  tristní stav školství  setrvává, nemůžeme  se  divit nedůvěře  plachých  Romů vůči takovéto  vzdělávací mašinerii. "

Fňukání  ZDAR !

0 0
možnosti
P

p.dump

12. 12. 2009 11:35
Re: Jen ty Bílé s...ě nám stále škodí. Jinak dobrý.

blábol Rv

0 0
možnosti
J

judge_dredd

7. 12. 2009 8:48
a proto jste z toho tak frustrován...

a proto jste z toho tak frustrován... že jste vzal práci, která je na stupínku ještě níže než revizor?! Chcete svobodu slova a proto cenzorujete slova jiných /BLIJÍCÍ SMAILÍK/

.

opět btw. Chudák Váš bratr, jak se Vás musí stydět, protože on nebrečí že je cikán (sám říká jsem cikán a jsem na to hrdý) a něco proto dělá !!!

0 0
možnosti
M

motylek_02

5. 12. 2009 6:59
za sebe

mohu rici ze se chovam k lidem podle toho jak se chovaji oni. muzete prosim vysvetlit co mate na mysli konkretne pogromem na romy?

kolikrat se Vam osobne stalo, ze Vas neobslouzili v restauraci?

0 0
možnosti
PP

mpes

5. 12. 2009 0:33
To je pomalu na trestní oznámení...

o "naccich" - Nebyli moc nebezpeční, moc jich totiž nebylo.. a když se pokusili být

nebezpeční, sešlo se nás dost na to, abychom je vykopali.

joo, a kdyz se tohle stane naopak a pár nácků se domluví a vykope cikány, když se pokusí být nebezpeční - tak je to ten pogrom...  Ten dvojí metr je naprosto zarážející.

0 0
možnosti
9

987a9

2. 12. 2009 14:04
Doba se meni, lidi se meni,

ale hajzlove zustavaji hajzlama. Jsem bily Cech a zazil jsem v poslednicn 10 letech v dusledku budovani kapitalismu takove veci, ktere jsem si  za komancu nedokazal predstavit.

Dam Vam dobrou radu: prestante narikat a opustte Cechy, jako jsem to udelal pred peti lety ja. Sice se mi styska, ale mam se vyrazne lip a jsem obklopen pratelskymi a slusnymi lidmi.  Proti blbosti se bojovat neda, ta musi vymrit.

(No ale na duchod se snad vratim, Cechy jsou Cechy.)

0 0
možnosti
ZK

SID09

7. 12. 2009 7:21
Re: Doba se meni, lidi se meni,

Když někteří jsou pořád ještě idealisté a jdou do bojů s větrnými mlýny s tím, abyste se za těch 20 let měl kam vrátit - stejně jako za komunistů. ;-D!!

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 11. 2009 8:58
Nebudu zde spekulovat o obsahu clanku a otom

 zda a nakolik se zaklada co se tyka  CSSR a CR  na pravde ci nikoliv, protoze to samozrejmne nemohu s urcitosti vedet . Mohu pouze podotknout,  ze je to napsano celkem poutavym stylem a dobre se to cte !:-)

0 0
možnosti
JJ

Libovůle

28. 11. 2009 11:42
Re: Nebudu zde spekulovat o obsahu clanku a otom

Souhlasím, autorovi dávám karmu! ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.