Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

důchodce

2. 4. 2009 13:44
tak mě pane

autore původně napadlo, že se vás pokusím v některých vašich zásadních omylech poopravit. Avšak vzpoměl jsem si, že by jste mi mohl zase vypnout přístup do diskuse. Tak raději zůstaneme každý u svého.

0 0
možnosti

BlackHororMovie

2. 4. 2009 13:48
Re: tak mě pane

ale to by náš demokratický Patrik přece neudělal? nebo ano?

0 0
možnosti

sci-fi

2. 4. 2009 15:34
Re: tak mě pane

ale udělal, dej ... hvězdičku...

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.