Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P.Banga

ladake

test test test

0/0
31.3.2010 18:58

ddnes

reakce

když jsou tady cikáni pořád tak pronásledovaní příjde mi to jako dobrý nápad!!alespoň by nám cikáni ukázali,že nejsou jen paraziti a že umějí i něco jiného než otravovat na úřadech a žebrat o peníze osobně si myslím,že nic jiného neumějí,ale nechám se rád přesvědčit o opaku!![>-]

0/0
23.8.2008 14:08

Velká hlava Pomocná Stráž iDěsu

Parazit by bez hostitele pošel

a vy nechcete svoji zemi, kde nebude dyžgryminácija, budete si moci žít po svém, tradičním...Nikdo vás nebude vystěhovávat, nebudete asi muset nic platit, budete jen zpívat??? Copak nechcete takovou zemi...AHA, nebude to tím, že se parazit bez svého živitele neobejde???

( a ty to zas neber osobně, ty zůstaň ;-D )

0/0
16.8.2008 16:58

brontosaurus

Jste dobrý, že si troufáte dát toto téma

Pevně věřím, že jste nečekal pozitivní reakce. Znám dobré i zlé lidi a není to o barvě pleti. jen o lidech. Ale v diskusi o cikánském etniku nelze čekat pozitivní názory, ale proč sem , proboha, pletete Vietnamce.

0/0
6.8.2008 23:37

brontosaurus

Jste dobrý,

0/0
6.8.2008 23:34

Samice

Neuvěřitelné!!!

Když jsem ve zprávách viděla a slyšela co se to na nás řítí za hrozbu a ještě ofiko, upřímně jsem se zastyděla, že něco takového je v ČR vůbec možné, stydím se ještě teď, že nějaký čech je schopný. Jako pro popularitu využívat romskou problematiku a sázet na to, že špatné zkušennosti některých čechů ho donese ke slávě a uznání. Po pravdě velmi zváštní posilování sebevědomí! Jakoby nestačili tehdejší "sládkovci" a dnešní sprostej zloděj Čunek ... je mi na nic ... mám manžela roma a naše děti i manžel jsou češi, jako češi se zde v naší vlasti, v naší krásné zemi narodily, jako češi zde budou žít a jako češi zde zemřou. Jako češi zde studují a jako češi si zde založí své rodiny a nedovolím, aby jimi kdokoli pohrdal!!!

0/0
6.8.2008 18:21

cara al sol

Re: Neuvěřitelné!!!

Co uděláš, svlíkneš si na protest tričko? ;-D

0/0
7.8.2008 8:17

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

A to se fakt nenajde nikdo,

kdo by na konkretni lidi z ty strany podal trestni oznameni? Vzdyt od konce valky uplynulo jen neco pres 63 roku, tak snad existuje neco jako narodni pamet, aby se vedelo, ze urcite veci by se proste nemely opakovat, ne?

A jak se tak koukam, tzv. "narodni" strana zvolila taktiku utoku... http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=3089

0/0
6.8.2008 1:43

cara al sol

Re: A to se fakt nenajde nikdo,

Kdyby byla možnost je úspěšně žalovat, lauderovci by žalovali v houfech. ;-)

0/0
7.8.2008 8:18

Mar__tanka

pravda....

NS dost přestřelila....

na druhou stranu, pokud by chtěla vyhostit např.  slovenské cik. (kteří se sem nakvartýrovali za tetičkou z pátýho kolena a dožadují se tu dávek) zpátky na Slovač, tak to bych se nezlobila...

je to rasismus, nebo jen to, že cizí státní příslušníci - nemakačenka - by se měli vrátit tam, odkud přitáhli???

0/0
5.8.2008 14:52

Nedobrota2

"narodil jsem se v Praze"

kdyby náhodou moje maminka v těhotenství jela do amazónského pralesa na vejlet budu pigmej ?;-D

0/0
5.8.2008 10:19

Blechová

Re: "narodil jsem se v Praze"

Jo, a budete taky následně při další vlně Konečného řešení podle Edelmannové repatriován do země původu!;-D;-D;-D

0/0
5.8.2008 12:44

Terzi

Autorovi

...ja sice televizi nevlastnim (nastesti), ale za chilinku se tradicne projdu po Cejlu v Brne a spomenu si na Vas zalozpev v coloritu Vasich soukmenovcu a snad se tomu dnes i zasmeji.R^

0/0
3.8.2008 11:37

Vikina

Re: Autorovi

Tak co, Terzi, už jsi z procházky doma? A naživu? Tož vítej.

0/0
3.8.2008 19:13

ignorantka

jsou to projevy fasismu, bohuzel!

'ta studie na reseni otazky" je projev sireni nenavisti a netolerance. Rv je namirena nejen proti romum, ale vsem, kteri jsou jini a nepasuji do predstav fasistickych doktrin. nebezpecny je fakt, ze jsou tolerovani nejen politicky, ale i beznymi obcany. nekteri si mysli, ze se jich projevy fasismu netykaji. jini bohuzel sympatizuji. jako by se stredni evropa nebyla schopna poucit z minulosti a chtela si ji zopakovat!?8-o fuj.Rv

0/0
2.8.2008 19:51

natelius

Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Tak dlouho ale budou ignoranti vhánět rozhořčené občany do náruče fašistů, až tam skutečně skončí. ;-)

0/0
2.8.2008 23:23

Virus2

Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Pokud se někdo nedokáže poučit  z minulosti, tak je buď blbej nebo navedenej. Nevím, co je horší:-/

0/0
3.8.2008 9:19

natelius

Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Tak tak, je třeba přestat volit současné parlamentní strany. R^[>-]

0/0
3.8.2008 13:50

Virus2

Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

A začít volit i  ty mimoparlamentní strany, které mají ve svém programu ROZLIŠOVÁNÍ  občanů na základě rasového, etnického nebo třídního původu ?

 A posléze likvidaci té  "nevhodné" části , jak nám tady už předvedly dva totalitní režimy?  

Nepoučitelnej jste, jen furt nevím, jestli jste navedenej nebo,,,,

0/0
3.8.2008 14:18

natelius

Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

O kterých stranách teď mluvíš? Mohl bys citovat volební program, nebo se jenom přidáváš k hysterickému jekotu zoufalců, kteří odsuzují nějaký text, aniž by měli možnost si ho přečíst? Nepřipadáš si trochu jako signatář Anticharty?

0/0
3.8.2008 14:35

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Formulace "strany mají ve svém volebním programu rozlišování podle rasy , národnosti....." nebyla nejpřesnější, to uznávám. Jenže ony to tam takto na "plnou hubu" mít v nemůžou, to už by neexistovaly, jako to občanské sdružení mladých komunistů...To navíc mohlo zrušit přímo MV, u stran je to záležitost soudu. Takže je to skryté pod odmítáním imigrantů (u DS) a pod. Více se dá zjistit na www v projevech stranického vedení, a tiskových prohlášeních. Takže za nepřijatelnou osobně považuji Dělnickou stranu i s jejimi Ochrannými sbory a Národní strana je silně na hraně, včetně národních gard. U NS vycházím z www. Např. http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=3075-studie o stěhování Cikánů do Indie.

Dále některé odpovědi pí. Edelmannové  http://zpravy.idnes.cz/odpovedi.asp?t=EDELMANNOV&strana=1

0/0
3.8.2008 18:06

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

týkající se Vietnamců , cikánské porodnosti a toho, že je smutné, když má české občanství někdo, kdo není Čech. Také toho, že NS přijala ve volbách 2006 podporu Vlastenecké fronty.

Jak vidíte, informace se dají najít, takže si jako signatář Atnicharty skutečně nepřipadám.

0/0
3.8.2008 18:12

natelius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Proti Vlastenecké frontě nic osobně nemám, jejich činnost (redakce Altermédií, vzpomínky na významné osobnosti českých dějin, výborná parodie s názvem Chcete je) je mi sympatická. Nadprůměrná cikánská natalita a neřízená imigrace naopak nepatří mezi procesy, které bych vítal.

0/0
3.8.2008 18:31

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Viděl jsem kdysi 1. máj Vlastenecké fronty na na náměstí míru, řečnění J.Kopala bylo dost síla. (Kopal s Paličkou v současnosti zakládají Národní domobranu, další polovojenskou bojůvku...). Jaká je VF v současnostinevím.

0/0
3.8.2008 19:18

cara al sol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

No jo no, národovecká scéna je pořád v pohybu. Já jsem dostal od cenzora ban, takže budu vystupovat pod novým nickem. :-) [>-]

Cara al sol con la camisa nueva,

que tu bordaste en rojo ayer. X

0/0
3.8.2008 19:24

Semper2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Tak to už jsi náš , vítej

někdy zajdi na pokec zde je link:

http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A080522_36422_blogidnes

Salve !

XR^

0/0
16.8.2008 18:01

Semper2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Jo, a pokud chceš opravdu "nový triko" /camiseta nuova/ , tak tady je link na Národní internet. obchod (Královské nadace gen. Francesco Franca).

http://www.bazarnacional.com/cgi-bin/mainbin/index.pl?action=autopage&page=1123585557

0/0
16.8.2008 18:08

Semper2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Link nefunguje "nenalezeno - chyba " Hmm zajímavé. Zkuste

www.bazarnacional.com

0/0
18.8.2008 21:12

natelius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Nacionální bolševici (DS) nejsou v mých očích o nic horší než KSČM. Strana, kterou vede bývalý sládkovec a která se promenuje s NO na protižidovské provokaci, moje sympatie nemá a dá se, na první pohled, prohlásit, že mají k národnímu socialismu blízko.

Národní stranu, přes všechny moje výhrady, považuju za standardní demokratickou stranu s nacionalistickou orientací. S národním socialismem a dokonce ani s fašismem nemá nic společného.

Co se týče těch dvou odkazů, tak první mě dovedl k nějakému článku s názvem "Šéf výzkumného týmu J.Gaudin dnes od 19.30 v TN na Nově", což je zřejmě nějaký omyl. Ten druhý článek je 2 roky starý rozhovor s Edelmannovou a působí na něm jako inteligentní ženská se smyslem pro humor a schopností improvizovat. Nic závadného jsem tam nenašel, ale mohl jsem se přehlédnout.

0/0
3.8.2008 18:26

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Ten první odkaz, pokud se Vám neotevřelo vícnež titulek(taky jsem se tam nemohl dostat) je právě o NS připravované Zpráívě o odsunu Cikánů do Indie (o které p. Banga píše ve svém článku ). Pro mne je nepřijatelné, že si nějaká partaj vůbec dovolí uvažovat o odsunu VLASTNÍCH občanů mimo hranice státu. Koho budou chtít odsouvat o příštích volbách třeba na Island? I na předvolební populizmus příliš neúnosné.

K on-line rozhovoru: "O: co rikate  lidem kteri maj ceske obcanstvi ale nejsou to cesi

.E: to je smutna kapitola... v nasem programu najdete reseni!" .

0/0
3.8.2008 19:53

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

"O:Paní předsedkyně, zajímala by mě jedna věc. Vaše strana je pro zpřísnění podmínek pro přistěhovalectví. Přitom počet obyvatel ČR ubývá. Takovou věc musí země řešit právě povolením přistěhovalectví, takový demografický trend jako máme nyní se zvrátit nepodaří. Vím, že Arabové či Bulhaři možná až zas tak přínosní pro společnost nejsou, ale co Vietnamci? Nemít komunismus, tak by byli na úrovni Japonska... Ti jsou přece velkým přínosem. Až se dostanou výše a nebudou prodávat Nikke a Adidos tak nám mohou hodně pomoci. Jejich děti studují pilně a jsou velmi vytrvalé.E:Smutnou demografickou krivku napravime jen silnou a trvalou prorodinnou politikou, podporou ceskych rodin, neb jen ceske deti udrzi nasi kulturu, civilisaci a narod. Vietnamci? myslite ty, kteri napriklad v mem kraji utoci na statni organy, prodavaji drogy, dovazeji nelegalni zbozi... atd? nebude-li zde ani jeden, bude nase zeme cistejsi, klidnejsi a bezpecnejsi"

0/0
3.8.2008 20:06

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Osobně nesouhlasím s ilegální migrací. Ovšem vyjádřit se o cizinci s českým občanstvím, že je to smutné nebo smést všechny Vietnamce do jednoho koše a říct, že bez nic bude naše čistší...Takové výroky (byť předvolební) předsedy politické strany jsou  už spíše za hranou politické kulturnosti.

0/0
3.8.2008 20:13

cara al sol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

Ona je pravda někde mezi. Samozřejmě, Vietnamci patří k těm lepším imigrantům, příkladná je jejich výchova dětí a jejich vztah ke školnímu vzdělání. Na druhou stranu je pravda, že se Vietnamci málokdy živí rukama nebo tvůrčí prací a spíše holdují obchodům a často přitom překračují zákony. Vyjádření P. Edelmannové nebylo asi nejvhodnější, ale raději bych si nechal vysvětlit, co tím konkrétně chtěla říci. NS jde často cestou šokující reklamy, důležitější ale bude podrobný program. Upřímně řečeno, v nejbližší době se tak jako tak asi neoctnou ve vládě, takže jejich volba bude více demonstrací nesouhlasu než čím jiným.

0/0
3.8.2008 21:15

Virus2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

To je jediné v co doufám, že volba NS bude pouze volbou protestní, bez většího vlivu na politickou scénu...

Dobrou..

0/0
3.8.2008 22:11

natelius

Re: Re: Re: Re: Re: jsou to projevy fasismu, bohuzel!

A ty osobní urážky si nech, nikoho tím nedojmeš a jsi leda k smíchu. Nemáš argumenty a tak se uchyluješ k nadávkám, jsi jako Tydlitátová a její multi-kulti parta. :-P

0/0
3.8.2008 14:37

sinclair

Pane Banga,

0/0
2.8.2008 15:14

sinclair

Re: Pane Banga,

jsou a nejsou.Je vysoce pravděpodobné,že NS,jejim sympatizantům a spřízněným stranám už opravdu,ale úplně vážně leze krkem, že několik vlád za sebou nebylo schopno s integrací cikánů do majoritní společnosti pokročit ani o píď, přestože mnohé projekty na toto téma musely spolykat spoustu peněz - které, jak jistě víte,jdou z daní všech,kteří pravidelně a poctivě pracují.

S barvou pleti to nesouvisí také. Pohříchu je ale pravda,že drtivá většina těch, kteří notoricky nepracují a kradou má bohužel snědou pleť. Stejně jako nelze paušálně říci co cikán,to zloděj. Zlodějů je i mezi majoritním etnikem dosti.Ovšem podíváme-li se na to z opačného konce, zjistíme, že až 91% pachatelů drobné trestné činnosti/krádeže v ulicích,krádeže kovů/ jsou cikáni.

NS přestane existovat v okamžiku, kdy se cikáni integrují do majority natolik, že s ní splynou.

Protože chování a naprostá neužitečnost tohoto etnika vrcholně štve i mě, v těchto volbách dám svůj hlas NS.

0/0
2.8.2008 15:29

Virus2

Re: Re: Pane Banga,

Jste milovník přesných čísel jak je vidět ;-), "rovných 91% 8-opachatelů drobné trestné činnosti jsou cikáni". Kdepak jste to čísílko získal, podělíte se s námi o zdroj?

Mýlíte se, partaje typu Národní strany ,Sládkových republikánů budou bohužel  existovat pořád, mají "zvláštní" okruh voličů.  Když nebudou jeich "Problém" Cikáni, najdou si někoho jiného....Jde pouze o to, aby samočistící schopnost společnosti je nenechala příliš rozbujet.

Domnívám se, že prostřdky vynaložené na cikánskou menšinu (mnohdy bez užitku, to máte pravdu), jsou jen zlomkem sum, které za předražené a neprůhledné státní, armádní a j. zakázky zmizí u "kamarádíčků" napojených na politiky všech barev. To Vás neštve? Kromě vágních vět o zjednodušení a zefektivnění byrokratických výkonů to  NS v jejím programu nezajímá:-P

0/0
2.8.2008 16:48

Vikina

Re: Re: Re: Pane Banga,

Hele, mikrobe, víš že podobný tvůj příspěvek na tohle téma včera cenzor smazal? Jó, do cigošů se můžeš pustit směle, ale naznačovat, že politici kradou, to teda ne, holečku.

0/0
2.8.2008 22:44

Virus2

Re: Re: Re: Re: Pane Banga,

Taky jsem postřehl....No jo, klasika, kritizovat se už zas může jen "kostruktivně", směrem dolů....

Ale on to včera cenzor, asi z vedra, bral , veelmi širokou štětkou:-)

0/0
2.8.2008 23:13

kuba78

Re: Re: Re: Pane Banga,

tyhle cisla nikde neziskal, ale v dobe kdy se jeste delaly statistiky kriminality a veznu podle narodnosti to tak vychazelo. kdyz se zjistilo ze opravdu vetsinu drobne kriminality, loupezna prepadeni a pod. maji na starosti cikani, zakazaly se takove statistiky protozej jsou "rasisticke".

narodni strana a spol jsou mozna extremisticke (stejne jako komunisticka strana) ale neni mozne se divit tomu ze je spousta lidi tise toleruje - kdyz se podivate na miru politicke korektnosti, prehnaneho strachu z obvineni z rasismu (cikani kradou zelezo, tak se prejmenuji na "sberace kovu" a pod..) a na to jak se neutstale vytvareji ruzne agentury na multikulturni integrace a podobne penezovody tak se nemuzete divit ze normalnimu cloveku platicimu dane to leze krkem a dostavi se rovnice cikan = pobuda, nasilnik, zlodej a jeste si ho pestuji za sve penize prostrednictvim davek.

agrument se statnimi zakazkami je uplne mimo - priklad kdyz dojdou argumety, krici se aby se odvratila pozornost jinam

0/0
3.8.2008 13:55

Virus2

Re: Re: Re: Re: Pane Banga,

Také jsem nějaká policejní čísla kdysi viděll, ale bylo to kolem 60% u drobné kriminality, i to je hodně.

Mne tyhle zlodějíčci štvou také, včetně  hloupých vyjádření medií (to Vás nenapadlo , že  tyhle "pseudokorektní" mediální tanečky jsou samy o sobě cílenou manipulací veřejností, aby se naštvala právě na tohle ?). Přesto to nepovažuji za klíčový problém české společnosti a s tím, že argumenty se státními zakázkami jsou mimo, silně nesouhlasím.

0/0
3.8.2008 18:24

Mar__tanka

Re: Re: Re: Pane Banga,

baví mě obhajoba ve stylu, oni kradou, tak proč né já taky...;-D;-D;-D

0/0
5.8.2008 14:57

fext

nejasnosti

Většina lidí, co znám, necítí více či méně lehkou averzi k Cikánům (nejen k Romům, ke všem Cikánům) proto, že jsou "jinak barevní". Je to proto, že pro většinu lidí je Cikán automaticky spojován s kriminalitou. Asi bude pár přesvědčených nácků, mají výhrady k barvě pleti, ale těch je skutečně pár.

Dobré srovnání je například Cikáni vs. Asiati. Podle mě není averze k Asiatům tak velká, jako k Cikánům, prostě proto, že to jsou většinou tiší a zdvořilí lidé. 

Pokud by se Cikáni zbavili té nálepky kriminálníků, která mimochodem není neoprávněná, vztahy by se zlepšily.

Chápu, že autor je sám za sebe a nemůže mluvit za všechny Cikány, ale tohle je prostě podstata problému. Uvědomte si taky, že ti strejdové, co si hrajou ve volném čase na vojáky  (aka Národní Garda) se někde objeví vždy až poté, co tam nastane nějaký binec, a ten v obou případech nastal díky agresivitě místních Cikánů a neschopnosti radnice vyřešit problém.

Citát: Měníš-li svět, začni od sebe.

0/0
1.8.2008 13:22

CarolusIV

Re: nejasnosti

R^R^R^

0/0
1.8.2008 17:52

petr_sleder

Byl bych moc rád

kdyby si místní zakazovači uvědomili, že kdybychom zajázali každou stranu, která se někomu z nějakého důvodu nelíbí, žádné strany by tady nezůstaly a nebylo by koho volit. :-P Ovšem to vám jaksi nedochází.

0/0
1.8.2008 10:54

CarolusIV

Nenarodil jsem se v Indii… narodil jsem se v Praze.

Sultán ležel na zápraží a kousal si blechy, které ho tuze trápily. Chytil mladou blechu a když ji chtěl zakousnout, blecha se na něj obořila:

" Já se v tvém kožichu narodila, já mám svaté bleší právo (garantované Helsinskou dohodou)  žít v tvém kožichu a pít tvou krev !".

Jenže Sultán byl starý pes, o politické korektnosti nic neslyšel, a  tak milou blešku zakousl.

A měl pokoj!

Tak milé děti, teď běžte si hrát, a až vám na cestě ze školy budou chtít vzít mobil, vzpomeňte si na starého Sultána.

0/0
1.8.2008 10:08

Vikina

Re: Nenarodil jsem se v Indii… narodil jsem se v Praze.

Kruci, bleško, tady tě napadaj a ty nikde! Nebo že bys to byla ty, koho ten Sultán zakousl?

0/0
1.8.2008 22:27

kafkova

Re: Nenarodil jsem se v Indii… narodil jsem se v Praze.

Jak ráda bych byla Sultánem a ty malé černé nepříjemné štípavé otravující přemnožené krevtyjící blešky zakousla, pěkně jednu po druhé. Hezká pohádka, stojí za to ji předávat dalším generacím pejsků.

0/0
12.8.2008 15:06

DAranka

to Banga:

a nejsou (i když vy byste byl rád any to někdo tzv. dokázal a zakázal je). ale i když ty své nápady budete x-krát vypleskávat, tak se přesto pravdivými nestanou.!

0/0
31.7.2008 22:36



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.