Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alexin

11. 1. 2008 10:12
alexin

Myslím, že je potřeba počítat s tím, že Vám nikdo žádný peníze nepošle. Voláním na zákaznickou linku jen zvyšujete své výdaje. Navíc ten automat určitě hned tak nedoplnili. Klasika.

0 0
možnosti

david

6. 1. 2008 17:00
reakce

je vidět, že malá česká povaha se zase jednou vyznamenala.. co takhle dokončit příběh a napsat jestli zmíněné penízky dostal autor zpět do peněženky ?

0 0
možnosti

P.Banga

8. 1. 2008 18:08
Re: reakce

Bohužel musím dodat... že jsem do dnešního dne nedostal zpět ani halíř... :-(

0 0
možnosti

NaďaD

8. 12. 2007 16:09
Tak jsem si Vás

nalistovala jako VIP a asi jste nebyl ve formě či co, protože v tom článku jde o 2 věci o prd a o ....Čekala jsem od VIP asi něco víc. 8-o;-(

0 0
možnosti

P.Banga

8. 12. 2007 22:32
Re: Tak jsem si Vás

No jo... nemůžu být ve formě pořád. Ani Jágrovi to tam pořád nepadá a Hašek pustí čas od času blbej gól....;-)

0 0
možnosti

Pepan A2

8. 12. 2007 8:57
Souhlas s JD

Černé myšlenky má čas od času snad každý z nás. Nedokážu si ale představit, že by Patrik Banga vynaložil hromadu času a peněz na zjištění umístění automatů, pak protelefonoval spoustu peněz a pak čekal, že se mu tento způsob "podnikání" začne rentovat. Mimochodem, návratnost takové "investice" ve větším rozsahu by byla iluzorní. Spíše to beru jako snahu pobavit nás svým vypravěčským uměním. Mě pobavil a dávám mu svou karmu

0 0
možnosti

P.Banga

8. 12. 2007 10:14
Re: Souhlas s JD

No chvála bohu to někdo pochopil :-)

0 0
možnosti

Radek Klauda

8. 12. 2007 0:50
Ahoj Patriku,

stávají se horší věci. Zažil jsem automat na jedné fakultě (aby sis nemyslel že to bylo mezi primitivama), kterému došly kelímky a za svoje peníze ses mohl jen dívat, jak ti tvůj oblíbený nápoj pročůrává dolů do kanálku. Reakce některých poškozených byla neuvěřitelná. Snažili se protékající horké kafe zachránit holýma rukama.

0 0
možnosti

Chytracisko

10. 12. 2007 14:20
Re: Ahoj Patriku,

To u nás zase dával zadarmo.

0 0
možnosti

Ja-nulka

7. 12. 2007 21:31
náhodou je prima,když se člověk dovolá....

Já hodnotím kladně,že člověku za to, že nedoplnili zásobník,pošlou peníze jen na základě founu  - mně se to stalo před půl rokem v metru na Želivárně,ale to mi nenateklo vůbec nic a bohužel telefon byl nečitelný,takže má člověk jen vztek,že ho robotík okradl....

0 0
možnosti

totalkeks

7. 12. 2007 21:03
nic proti...

...nadhledu autora, ale otázka, proč si objednal tři čokolády mi přijde docela logická. Navíc bych nevěřil, že mají systém, který se dá snadno zneužít. na vyžízení reklamace mají 30 dní, a měla by to řešit nějaká pověřená osoba, která si může ověřit, kdy byl který automat doplňen. Tedy jestli se jedná o reklamaci oprávněnou, nebo ne.

0 0
možnosti

P.Banga

7. 12. 2007 19:13
Prosím Vás nadhled

O nic jiného přeci nejde.... ;-D

0 0
možnosti

Eira

7. 12. 2007 18:32
No a?

Autorovi asi chybí všudypřítomná zbytečná byrokracie? Kdyby ta nápojová společnost měla v tom nákupním centru platit někoho, kdo to bude ověřovat, vyjde ji to mnohem dráž než tomu volajícímu věřit. Vadí Vám, že Vám někdo věří?

0 0
možnosti

sartori

7. 12. 2007 17:58
Hm.

Hm. Pokud ty penize skutecne prijdou, slusny clovek podekuje a tim to pro nej skonci. Svine zacne spekulovat jak na dane skutecnosti trhnout co nejvic.

Neco mi rika... ne, radsi uz nebudu pokracovat, fakt se nechci v patek vecer nastvat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.