Děkujeme za pochopení.
alexin
alexin
Myslím, že je potřeba počítat s tím, že Vám nikdo žádný peníze nepošle. Voláním na zákaznickou linku jen zvyšujete své výdaje. Navíc ten automat určitě hned tak nedoplnili. Klasika.
david
reakce
je vidět, že malá česká povaha se zase jednou vyznamenala.. co takhle dokončit příběh a napsat jestli zmíněné penízky dostal autor zpět do peněženky ?
P.Banga
Re: reakce
Bohužel musím dodat... že jsem do dnešního dne nedostal zpět ani halíř... :-(
NaďaD
Tak jsem si Vás
nalistovala jako VIP a asi jste nebyl ve formě či co, protože v tom článku jde o 2 věci o prd a o ....Čekala jsem od VIP asi něco víc.
P.Banga
Re: Tak jsem si Vás
No jo... nemůžu být ve formě pořád. Ani Jágrovi to tam pořád nepadá a Hašek pustí čas od času blbej gól....
Pepan A2
Souhlas s JD
Černé myšlenky má čas od času snad každý z nás. Nedokážu si ale představit, že by Patrik Banga vynaložil hromadu času a peněz na zjištění umístění automatů, pak protelefonoval spoustu peněz a pak čekal, že se mu tento způsob "podnikání" začne rentovat. Mimochodem, návratnost takové "investice" ve větším rozsahu by byla iluzorní. Spíše to beru jako snahu pobavit nás svým vypravěčským uměním. Mě pobavil a dávám mu svou karmu
Radek Klauda
Ahoj Patriku,
stávají se horší věci. Zažil jsem automat na jedné fakultě (aby sis nemyslel že to bylo mezi primitivama), kterému došly kelímky a za svoje peníze ses mohl jen dívat, jak ti tvůj oblíbený nápoj pročůrává dolů do kanálku. Reakce některých poškozených byla neuvěřitelná. Snažili se protékající horké kafe zachránit holýma rukama.
Ja-nulka
náhodou je prima,když se člověk dovolá....
Já hodnotím kladně,že člověku za to, že nedoplnili zásobník,pošlou peníze jen na základě founu - mně se to stalo před půl rokem v metru na Želivárně,ale to mi nenateklo vůbec nic a bohužel telefon byl nečitelný,takže má člověk jen vztek,že ho robotík okradl....
totalkeks
nic proti...
...nadhledu autora, ale otázka, proč si objednal tři čokolády mi přijde docela logická. Navíc bych nevěřil, že mají systém, který se dá snadno zneužít. na vyžízení reklamace mají 30 dní, a měla by to řešit nějaká pověřená osoba, která si může ověřit, kdy byl který automat doplňen. Tedy jestli se jedná o reklamaci oprávněnou, nebo ne.
Eira
No a?
Autorovi asi chybí všudypřítomná zbytečná byrokracie? Kdyby ta nápojová společnost měla v tom nákupním centru platit někoho, kdo to bude ověřovat, vyjde ji to mnohem dráž než tomu volajícímu věřit. Vadí Vám, že Vám někdo věří?
sartori
Hm.
Hm. Pokud ty penize skutecne prijdou, slusny clovek podekuje a tim to pro nej skonci. Svine zacne spekulovat jak na dane skutecnosti trhnout co nejvic.
Neco mi rika... ne, radsi uz nebudu pokracovat, fakt se nechci v patek vecer nastvat.
- Počet článků 140
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 6189x