Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

LUkyn2810

22. 2. 2011 8:26
další člen v klubu

nedávno mi přítelkyně se kterou mám měsíční miminko zdělila, že se mám odstěhovat atd.. z toho důvodu, že si našla jiného partnera a chce po mě abych se vzal otcovství, ale tohle prostě neudělám je to už jednou moje dítě , jsem napsán v rodném listě tak si chci za svého syna nést zodpovědnost atd... Takže jak tak jsem četl čeká mě asi dlouhý boj o dítě co se týče státního systému .

0 0
možnosti
VS

Astaroth

22. 2. 2011 9:10
Re: další člen v klubu

Co to je za pitomost, proc by si ho pak neudelala s tim jinym?

0 0
možnosti

Milena

7. 12. 2007 20:44
Velice vtipné články

Pane Bango, četla jsem pět Vašich posledních příspěvků a velice se mně líbily. Jsou vtipné, vyvážené a trefné tak zvaně na komoru(mysliveckým slangem).Doporučuji abyste ve svých příspěvcích pokračoval. Jsou velmi čtivé.;-D

0 0
možnosti

P.Banga

8. 12. 2007 22:34
Re: Velice vtipné články

Díky, na jiném foru mne zdrbali ;-D, každá kritika dobrá, díky že mne čtete, o tom to je.

0 0
možnosti

zena

7. 12. 2007 8:39
cerno bilo!

Nemam rada cernobile videni. Chapu, ze je tento clanek tendencni a popisuje jenom jednu stranu mince.

Ja jsem dite z rozvedene rodiny a bars moje matka chtela, aby me otec vidal - posilala mu moje vysvedceni a pod. - otec o me nemel zajem. Nikdy jsem od neja nedostala jediny darek - ani k Vanocum, ani na narozeniny - nikdy mi neposlal ani dopis, ani telefon, zadna navsteva.

Ne ze bych mela psychickou ujmu z toho, ze jsem nedostala neexistujici darek, ale bohuzel muj pohled na muze je jiny.

Preju vsem tatinkum, kteri maji radi svoje deti, aby je mohli vidat.

Panove, budu rada, pokud prestanete vsechny zeny hazet do jednoho pytle. Cernobile videni nesnasim!

0 0
možnosti

keks

7. 12. 2007 16:48
Re: cerno bilo!

"muj pohled na muže je jiny" x "prestanete vsechny zeny hazet do jednoho pytle." docela paradox, ne? ;-D

0 0
možnosti

pája

6. 12. 2007 22:40
partnerka

Chce to více zodpovědnosti a také štěstí při výběru partnerky!;-)

0 0
možnosti

magdu

5. 12. 2007 17:40
Typicky mužský pohled na věc

A to že ta žena dítě nosí 9 měsíců, pak ho ještě nějaký měsíc kojí... to je jako nic? Už jen z tohoto důvodu může mít žena aspoň v tomto směru tuto výsadu! DÍTĚ SE NEDÁ ROZDĚLIT NA PŮL, jako třeba kilo masa!

0 0
možnosti

gyulla

9. 12. 2007 16:10
Re: Typicky mužský pohled na věc

No tak kdyz uz jsme u toho ,tak ta mojí "ženu" museli ještě v porodnici pčemlouvat,aby holku aspon tam kojila a mate pravdu Magdu,to ze ji 9. mesicu to skutecne tolik neznamena..Ano,decko se na pul roozdelit neda ,ale bohuzel v tomto state je i sebelepsi "tatinek" furt jneom chlap,nic vic. Tohle neni typicky muzsky pohled ,to je reality a mohu Vam garantovat,ze vsechny zeny ,ktere znaji muj pripad tak jsou se mnou za jedno ,krome soudkyne a a org. soc. pra. ochrany deti . Zdravim

0 0
možnosti

gyulla

2. 12. 2007 4:43
Tak tohle téma ,to je něco pro mě !!!!! II.

Poté jsem tedy odmítal platit a za chvíly jsem již byl souzen za zanedbání povinné výživy a opět ,ačkoliv jsem celou situaci se snažil řešit -nic . Odmítal jsem chodit do FOD a tak jsem podal další návrh na úpravu styku s dcerou. A další překvapení.bývalá asi neplatila nájem ,její nový přítel a "tatínek" mojí dcery je v kriminále a tak bývalou vyhodili z bytu .No asoud mě poslal zprávu,že uz jim to nepatří . Již 3 .týdny se snažím zjistit,kde tedy vlastně moje dcera je a OSPOD ?? Prý už jim to taky nepatří !! Takže vlastně teď ani nevím,kde moje dcera je ,nikomu nic nepatří a já mám držet hubu a platit ( no jo,ale kam ?? a komu ?? a za co ??) . Takže mohu opravdu potvrdit,že otec  v tomto státě i když má zájem o svoje děcko,tak je naprosto bezmocný díky naším institucím .Kdybych tohle věděl,v životě bych otcoství nepodepsal.Dcera mě nezná,tati mě neříká ..Možná až jí bude hrozit ústavní péče ,tak mě někdo z orgánů osloví . Zdravím všechny "tatínky " jako já .

0 0
možnosti

gyulla

2. 12. 2007 4:34
Tak tohle téma ,to je něco pro mě !!!!!

No já Vám můžu garantovat,že i když máte v ruce rozsudek,tak to nic neznamená!! Já mám 4 -letou dceru a všeho všudy sem jí viděl pomalu párkát na obrázku. A marný byli a jsou moje snahy. Prostě moje bývalá je kráva,v pohodě ,ale teda činnost orgánů,především OSPOD ( jaká ironie,že zrovna teď jsem tam na praxi8-o ) a soudů ?? Katastrofa !!Musel jsem absolovat  ponižují znalecké posudky,zda se vůbec mohu s vlastní dcerou stýkat  a poté mi na soudě slavnostně vydali rozsudek,že se mohu s dcerou stýkat v té báječné organizaci FOD. Tam samozřejmě moje bývalá nechodila,protože mezitím si zplodila další děcko a tak neměla čas a navíc tedy   zrovna ten FOD (fond ohrožených dětí ) se ke mě moc přátelsky nechoval,asi mě měli za toho zlého otce,jak celou dobu říkala bývalá.No ale jasně ,alimenty jsem platit musel a musím,marný byli moje protesty,že dceru ani neznám,ačkoliv jí chci a mám o ní zájem .

0 0
možnosti

juja

30. 11. 2007 1:12
Rodina

Popravdě si nedokážu představit dítě jako výdělečnou činnost, protože to zas moc asi "nevynáší" ale případy o kterých si psal nepochybně existují. Snad jediná rada je aby se lidé brali z lásky a hlavně věděli koho si berou, pak odpadají určitá rizika spojená s manželstvím. Zdraví Tě Julius Zajac :-)

0 0
možnosti

P.Banga

30. 11. 2007 8:39
Re: Rodina

Jééé nazdar Julku, co se ozvat na e-mail :-)?

0 0
možnosti
HV

zephidka

29. 11. 2007 15:14
Vzor morálky :Pedagog

Znám muže/pedagoga v 1.tř., který "oplodnil" mámu od 3 dětí,pak ji poslal na potrat, nešla ...on však řekl:" dobře,tak tě pak ale o to dítě připravím". Nevěřila. Po porodu  se s ní začal soudit.  Ona se málem ze všeho zbláznila . Čtyři děti, úplně sama, bez pomoci , podpory a ... on ? Nedostal mimi do péče,.. začal  vyhrožovat, že ji o něj stejně jednou připraví. Ji- matku nechce a dítě je omyl, ale když už je tady , chce si ho někdy pochovat..a hlavně, platí ..takže: " matko, když budu mít chuť na dítě, tak mi ho koukej dát, nebo na tebe pošlu policii a...!!! A co OPD? "Ale paní, uklidněte se...víte, on Vás nechce , nechtěl,pochopte to už konečně, nenaléhejte.. víte,dítě má právo na mámu i tátu,takže..když on ho chce  někdy vidět, buďte hodná a vstřícná, ukažte mu je, připravte, nakrmte..on mu přeci neublížííí...VŽDYŤ  JE TO PŘECI JEHO OTEC  a  má zájem!  Soudy? OPD?  Nikoho nezajímáte, ať tak, nebo tak. Nikdo není vítěz, jen a jen poražený.....dítě s touhou mít mámu i tátu u sebe.

0 0
možnosti

Pepa Zazvorka

29. 11. 2007 13:46
Kazda zenska

umi mistrne vydirat. To ovsem neznamena, ze je vyderacka. Vyderacem muze bejt jenom chlap. Kazdej chlap je vydiratelnej zenskou. To ale neznamena, ze je nejakej babovka. Priroda je  tak proste zarizena. Stezovat si na to je proste nepochopeni tohoto sveta. Co si tak asi mysli maly kudlanek, kdyz jde za kudlankou na namluvy. Sva rizika ten moudry hmyzak dobre zna. Dobre ale vi, ze se je muze pouze pokouset minimalizovat, ale nemuze se na kudlanku mirnyx tyrnyx jen tak vykaslat. To mu jeho zalozeni nedovoli.  Byt kudlanek znamena chovat se tak jak se chova.. Jeho druzka ovsem zase dobre vi co to znamena byt kudlanka. To ze se kudlankovi posleze povede utect je jen pouhy obcasny lapsus prirody jake se tak nekdy stavaji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.