Parkanová nebo Gipsy?

17. 01. 2008 12:06:17
Když jsem dneska ráno dostal vzkaz od jednoho kolegy, abych kouknul no blog, kde se píše o chystaném „Čunek songu“ kapely Gipsy.cz, myslel jsem, že jde o nějaký vtip. Nedalo mi to, zvedl jsem telefon, Radkovi zavolal... a ejhle, není to vtip, je to fakt. Kapela chystá onen song.... Říkám mu „nesmysl, vykašli se na to.....“ potom přemýšlím a říkám si.. a vlastně proč ne? Když může Parkanová oslavovat radar, proč by můj brácha nemohl kritizovat Čunka?

www.google.cz @ Patrik Banga

Každý má nějakou možnost říct, co si myslí. Někdo to řekne v hospodě u piva, dá si pár piv a ráno si vlastně ani nepamatuje, co říkal. Někdo to napíše do blogu a potom čte diskuze, kde pod článkem na téma „dneska svítí sluníčko“ najde něco jako „cikáni jsou paraziti“. Politik svolá tiskovku, muzikant napíše písničku. Tak že to chápu tak, že muzikant svoje názory předává muzikou dál....

Čunek si honí popularitu, dostal se do průseru, lidi už mu to nežerou, tak co... pustím se do cikánů, ono mne to vrátí tam, kde jsem byl před tím. Je to tu populární...u nás se to nosí a co je důležité FUNGUJE TO.

Gipsy.cz jako kapela jsou v ČR také celkem populární a pokud má Radoslav pocit, že potřebuje něco říct, nemohl si vybrat lépe. Nemusí to být hit, nemusí to být trumf... ale může to být hlas, který naznačí Čunkovi a podobným, že pouhá kritika Romů je nahoru nevytáhne... ono se totiž musí umět taky něco dělat, nejen ukazovat na to, jak jedni parazitují a zároveň si plnit kapsu.

Četl jsem ohlasy na téma popularity Gipsy.cz. Četl jsem hlášky, kde mého bratra lidé obviňují, že je kapela populární jenom proto, že jsou to Romové. Chci říct, že lidé na kapelu chodili i v dobách, kdy nebyla populární. Byla mnohem populárnější v Evropě, než u nás. Anděla nedostali náhodou, pokud jde o momentální úspěch, je vydřený. Je to praktická ukázka toho, že když se chce, tak to jde.

Nakonec jsem změnil názor, mám za to, že to může být celkem sranda, třeba se nakonec všichni dobře pobavíme.

Nad čím se ovšem bavit nemohu, jsou někteří diskutující. Nerad to dělám, ale musím říct, že někteří to fakt přehánějí. Diskuze, která se objevila pod článkem o nedostatku orgánů pro Romy a některé další hlášky typu „hurá, cikání pochcípaj-jediná škoda je, že je kompatibilní krev. To by každý cikán, který by šel na operaci hezky zaklepal bačkorama“, jsou ubohé.

Pánové, je mi Vás líto. Chodíte si na internetové diskuze zvedat ego a skrýváte se za NICK. Jste chudáci a já se za Vás stydím. Berte jako fakt, že jeden z těch cikánů, které den co den kritizujete a přejete jim smrt by si o vás neopřel ani kolo.

Autor: Patrik Banga | čtvrtek 17.1.2008 12:06 | karma článku: 34.40 | přečteno: 5831x

Další články blogera

Patrik Banga

Jak mě zneužil brněnský motorkář

Znáte tu situaci, kdy si přejete být současně na dvou místech najednou a ono to nejde? Mě se to povedlo. Ležel jsem doma s Covidem a přesto jsem páchal přestupky v Brně. Jak je to možné? Čtěte dál, může se to stát i vám!

19.8.2021 v 13:16 | Karma článku: 42.51 | Přečteno: 12278 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Jindřich Kubánek

Zkreslené vidění - Návod k použití

Každý si myslí, že mozek má a že ho používat umí. Přesto stačí, když ztratí klíč od bytu nebo založí kamsi brýle, aby vše ztratilo smysl a začala panika a zoufalství.

29.3.2024 v 13:30 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 16.98 | Přečteno: 222 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 49 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 11.27 | Přečteno: 142 | Diskuse

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 19.50 | Přečteno: 256 | Diskuse

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...