Jak přežít dietu: Už chápu proč důchodci chodí po slevách

20. 07. 2019 8:17:53
Večer jsem před spaním spočítal, kolik taková dieta vlastně stojí, a zjistil, že to je celkem mazec. Telecí maso, bio kuřecí, tuňák a vlastně i ta vejce, to je fakt poměrně drahá sranda.

Náklady na sebe jsem spočítal na +- 8000,- Kč měsíčně. Ještě že jsem pupkatej v rodině jenom já. Lenka má zhruba polovinu mojí váhy. Zase jsme ale přišli na to, jak to dělají důchodci. Lenka kouká po slevách, a kde je něco zlevněného, to bere v maximálním množství. Je to dobrý tréning na důchod, pokud se ho s tímhle týráním vlastního těla vlastně dožiju.

Navíc jsem našel první výhodu diety. Člověk nemusí vařit. Vezměte si takovou přípravu svíčkové. Dvě tři hodiny a knedlíky k tomu. Já otevřu plechovku a vyndám lžičku. Maso se hodí na gril, osolí a okoření, za pět minut po každé straně je hotovo.

Nevýhoda proti tomu je, že Lenka musí vařit i pro ostatní. A ti malí teroristi (dobře, Adam je o hlavu vyšší než já, ale je to syn, takže je malej!) normálně jedí! To voňavý jídlo. Pizzu, smažené řízky a další laskominy, o kterých se mi zdá, když spím. Připadám si, jako když řídím v noci a všichni ostatní spí. Ještě že Lenka je rozumná a chápe (skoro), jak trpím. Až budu hubenej, vrátím jim to!!!

Ráno už tradičně hnusné kafe, otruby a bílý (jasně, nízkotučný) jogurt. Naštěstí přijela moje teta z Irska, která v životě neviděla otruby. Což o to, já taky ne. Ale ve chvíli, kdy ani jeden nevíme, co to vlastně pořádně je, se to dost blbě vysvětluje. Stejně jako celá dieta. Naštěstí teta měla pochopení pro hubnutí, už méně však pro mě. Vytáhla koláč a snědla ho. Znovu jsem přemýšlel o trestu za přepadení, natož vlastní tety. Abych trošku kontroval, dal jsem si suchý kuřecí plátek a k tomu rýžový chleba. Jaká novinka.

Odpoledne naštěstí nikdo nebyl doma, zůstal jsem tak se svým neštěstím sám. Nechutný zelený čaj bez cukru jsem vypil do poslední kapky. Ještě že hráli Nadal s Federerem. Tak mě zaujali, že jsem na chvíli zapomněl na jídlo.

Z naprosté letargie mě probral telefon a Lenka, která mě vyzvala k tomu, abych jí šel naproti na autobus, abychom společně koupili kuřecí šunku. Takovej nesmysl. Šunka je sakra prasečí! Normální kus voňavé šunky. Nebo kolena. Vařeného, s hořčicí a voňavým chlebem. Jak já bych si ho dal!

Beze strachu z návštěvy obchodu jsem vyrazil vstříc své milované. Nadšení mě přešlo po pěti minutách. Když nemáte svoje drogy (čti jako red bull a kus pořádného masa), tělo vypovídá službu. Zatímco z domu jsem prakticky vyběhl, do prvního kopce jsem se vyloženě dobelhal. Ve třiceti sedmi letech, s mašinou na srdci a kupou léků, co posledních 13 let užívám, jsem se náhle viděl jako starobní důchodce, kterému chybí už jen hůl.

Vyšel jsem kopec a zvládnul jsem i obchod. Kupodivu mě uzeniny nelákaly tolik jako před dvěma dny. Buď si zvykám, nebo jsem rezignoval na všechny chutě. Tak jako tak, koupil jsem všechnu krůtí šunku, kterou měli.

Večer zase plátek masa, tvaroh, rýžový chleba a kus okurky. Tentokrát jsem měl ale pocit, že jsem se tak přežral, že tohle tělo strávit prostě nemůže. Pocit mě přešel přesně za hodinu, z chuti na další jídlo jsem sprostě usnul.

Autor: Patrik Banga | sobota 20.7.2019 8:17 | karma článku: 23.95 | přečteno: 1395x

Další články blogera

Patrik Banga

Jak mě zneužil brněnský motorkář

Znáte tu situaci, kdy si přejete být současně na dvou místech najednou a ono to nejde? Mě se to povedlo. Ležel jsem doma s Covidem a přesto jsem páchal přestupky v Brně. Jak je to možné? Čtěte dál, může se to stát i vám!

19.8.2021 v 13:16 | Karma článku: 42.51 | Přečteno: 12278 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 251 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 18.23 | Přečteno: 430 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.12 | Přečteno: 108 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.13 | Přečteno: 592 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...