A ještě pořád bude někdo tvrdit, že to nejsou náckové?

Kdo? No vlastně je to jasné, tedy asi každému, kdo dneska sledoval zprávy. Já jsem se k nim dostal vlastně až teď. Národní strana by nás romy chtěla repatriovat zpět do vlasti.. tedy do Indie. Dokonce jednají s Indickou stranou o tom, že by nám vyčlenili cosi jako území, kde by nám vznikl vlastní stát hm....chyba není na Vašem přijímači, nesnažte se srovnat obraz. To co předvádí Národní strana, je nechutný hon na voliče, otázkou je na které… co to je konečné řešení cikánské otázky? Neslyšeli jsme to už někde?

Inspirace Adolfem Hitlerem a jeho konečným řešením mi přijde více než zjevná. Ono taky není nic moc co posuzovat, pokud tomu říkají takhle.. že? Jen tedy milostivě dodali, že nás romy nebudou vyhlazovat.. uff, díky, spadl mi kámen ze srdce. Nejlépe bych asi udělal, kdybych si hnedka sbalil kufr a utíkal čekat do fronty… čekat na repatriaci do mé „vlasti“ kterou znám tak maximálně z mapy. Ouha… co děti? No oni jsou tak nějak napůl.. tak to nevím, asi jedno zůstane tady s matkou..pokud tedy nebude taky repatriována a jedno půjde se mnou ne?

Tak mne napadá, že repatriovat by se měli náckové z národní strany… do psychiatrické léčebny. To co si tato společensky tolerovaná fašounská strana dovolí, je neuvěřitelné a ze všeho nejvíc neuvěřitelné je to, že jim to stát, potažmo ministerstvo vnitra toleruje.

Zůstával mi rozum stát při jejich presentaci holocaustu.. národní garda.. další věc, která připomíná začátky vlády Adolfa Hitlera a teďka tu máme konečné řešení cikánské otázky. Co bude dál? SS? Vyhlazovací tábory?

Kdo tyhle lidi zastaví? Nejde mi to do hlavy, prostě nerozumím tomu, jak je možné, že jsou "legální"  tito lidé, hlásající fašistickou ideologii, jen zabalenou do zákonem tolerovaných frází.

Jsou dva aspekty, které za celou ubohou presentací této strany vidím.. lov na voliče, kteří uslyší na silná slova o konečném vyřešení jejich „problému“ a vyvolání strachu, nemluvím o snahou zviditelnění se, kde to jenom jde. Co je horší, tak se najdou lidi, co jim žerou z ruky, neb jsou zřejmě podobně založení. Do parlamentu se nedostali, zkouší to zas a znova.. a čím víc vidí, že jim to nejde, neb jsou snad lidi ještě rozumní, tím přitvrzují. Jejich skryté výhružky, posichrované něčím, co se jmenuje národní garda a teď tohle… kdo jsou, že si troufají nás vyhánět z domova? Nenarodil jsem se v Indii… narodil jsem se v Praze. Jak by mne chtěli donutit někam jít… a jak to sakra, že na to nereaguje ministerstvo vnitra?

Volám po tom, aby tuto takzvanou nacionalistickou (čti fašistickou) stranu zakázali, postavili mimo zákon. Jejich ideologie a jejich presentace hraničí s Hitlerovským nacismem a už je čas na to, aby to kompetentní lidé viděli.

Autor: Patrik Banga | středa 30.7.2008 23:29 | karma článku: 38,01 | přečteno: 9663x
  • Další články autora

Patrik Banga

Jak jsem se stal coviďákem

16.3.2021 v 14:40 | Karma: 39,60

Patrik Banga

Jak jde čas na hřbitově...

12.2.2017 v 7:55 | Karma: 16,87
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.